2018年3月17日星期六

公司春茗 ( 17-MAR-2018 )








呢個蝦丸勁好味   又大粒   咬到牙都軟埋   哈哈







仲有炸子雞  水餃同糯米飯   但無影到







( 17-MAR-2018  SAT )

家姐今日唔駛番工   所以唔同我食早餐   但佢改咗聽日要番工   搞嘢呢 ~

我約 8 卦食啦咁   大家都早咗   咁轉場食啦   唔駛咁悶 ~



菇場忙呀   不過個人仍然不在狀態 ~

放工即走   番到屋企都已經 1 點半了 ~

里奧大人陪姑奶推拿   番到嚟都 2 點   不過我又未餓   所以抖到 3 點先食下午茶呢 ~





諗住瞓陣   點知番到屋企都 3 點 45 分   咁今晚公司 Annual Dinner   所以約咗阿後 4 點 45 分九龍灣地鐵站等   咁即係唔駛瞓 lu ~

我 4 點 40 分都到咗九龍灣   阿後又遲 5 分鐘   其實遲 5 分鐘唔係問題   但妳唔好成日話驚遲去到酒樓   所以約早啲去啦   同埋我個肚仲係扯住痛咁   都無咩心情同佢講嘢 ~

去到紅磡就見到溫總同高妹   咁一齊去酒樓報到先喇 ~

今年同會計部 + 司機們一枱   咁就最好   大家講嘢唔駛就住就住 ~

阿怪同高妹唔啱家嘛   所以阿怪坐我隔離   真係慘   我好怕佢個油頭呀   日日都油林林咁   好得人驚   同埋佢明明隻碟仲有好多菜   佢都仲要夾啲菜   咁其他人未食家嘛   又成日踩到我隻腳喎   麻鬼煩 ~

西瓜講明 7 時開席   9 點 45 分一定要散場   咁就好喇   快食快走 ~

玩哂遊戲   再影埋大合照   今晚 9 點 40 分可以走人添呀 ~

同高妹 阿後 阿怪一齊搭火車地鐵   阿怪係咁問我荃灣坐邊邊方向 ?!   我話唔知喎   我都係跟佢哋   因為佢哋住九龍區 ~

差唔多 10 點半都番到屋企   即沖涼喇   之後數下抽獎利是   都有 $460   開心開心 ~

頭先飲咗可樂   所以唔眼瞓   里奧大人 12 點瞓   我成 1 點先瞓到呀 ~

沒有留言:

發佈留言