2018年3月27日星期二

黑椒味台灣腸 + 蒸節瓜 ( 27-MAR-2018 )






( 27-MAR-2018  WED )

今朝食芝腿治   因為唔想諗食咩 ~



菇場唔忙呀   所有大粒唔喺度   爽爆 ~

Lunch Time 又去買魚皮餃河   尋日同今日食嘅嘢係一樣   所以唔會再食第 3 次   哈哈 ~

河粉一定要扣底   咁又唔會索咩啲湯   同埋唔駛咁飽  



諗住 Hea 過   但都係做埋啲煩嘢先   唔想成日心掛掛 ~

放工即走   番到屋企就開機洗衫   食埋 2 條蕃薯仔先熨衫 ~

其中 1 條口感好好似食緊生薯仔咁   仲以為未熟   但再摸下係好熱㗎喎   所以照食 ~

充滿力量就熨衫   要熨 3 機衫呀又   但熨咗半個鐘頭之後   個胃好痛呀   一定係食咗嗰條蕃薯啦 ~

其實勁想唔煮飯   但又拎咗啲腸出嚟解凍   咁煮啦 ~

咁我 7 點幾都整定啲餸入暖壺   我就可以抖下 ~

里奧大人 9 點放工   又打的番屋企   咁我今晚無啦啦胃痛唔舒服   個人有啲燥   我話下次夜放就話我知   唔好要我咁樣等   沖涼又唔係   唔沖涼又唔係   因為今晚煮麵比佢食   之後佢係咁講唔好意思   話完佢之後   我又覺得自己好衰咁 ~  

是日懶餐 - 黑椒味台灣腸 + 蒸節瓜

黑椒味台灣腸 - 想買台灣腸好耐   上次喺 Piago 見到就買啦   雖然佢係 Made in China   我真係成日以為台灣腸係 Made in Taiwan 㗎   佢嘅味道都好似喺台灣食咁噃   都好味道   最搞笑家姐問我辣唔辣 ?!   我話好辣   佢問我真定假 ?!   我想話又要問又唔信人   雖然我真係講大話   哈哈 ~

蒸節瓜 - 之前買咗 2 條節瓜   又清埋佢啦 ~

沖埋涼都 10 點幾   真係要休息喇 ~

里奧大人 11 點瞓   我 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言