2018年3月23日星期五

蒜蓉蒸蝦 + 蜜糖焗雞翼 + 旺菜 ( 23-MAR-2018 )




今次拍扁蝦身   咁樣可以放多啲蒜蓉   嘻嘻







( 23-MAR-2018  FRI )

今朝仍然涼涼地   又乾爽   真係好鍾意呢啲天氣   洗完啲衫又好快乾   呢下最開心   哈哈 ~

早餐食豬扒包   塊豬扒好乾   又無咩醬   食完之後個口好攰 ~



菇場忙忙哋   所以好快到 Lunch Time ~

約咗 8 卦去拉記   咁我都出去食啦 ~



里奧大人打嚟   我叫佢今晚番嚟食飯   8 卦話呢句說話一定同老公講   之後話好多老婆都會講呢句喎 ~

菇場唔忙喇   但又好鬼眼瞓   煩過鬼   哈哈 ~

放工去街市買餸   買完即番屋企預備喇 ~

預備好哂就抖陣先   8 點 15 分就焗定啲雞翼   唔想一次煮 3 樣嘢   會令自己緊張 ~

我預咗里奧大人 9 點放工   咁我都唔打比佢喇   煮定啲餸   等佢放工先蒸蝦 ~

里奧大人終於 9 點半先放工   又要打的番屋企 ~

是日晚餐 - 蒜蓉蒸蝦 + 蜜糖焗雞翼 + 旺菜

蒜蓉蒸蝦 - 呢排勁想食蝦   所以點都要整   呢度半斤 $35   寫明海蝦   但其實係草蝦   我唔明點解要呃人囉   之後見到瞓咗覺嘅大蝦   $120/斤   其實如果無到草蝦   我會買大隻嗰啲蝦   最緊要唔係生勾勾   同埋睇個樣係好新鮮   搵晚再嚟買先 ~      

蜜糖焗雞翼 - 醃咗 2 晚   夠哂入味   不過塊皮唔脆囉   唔係就更加好味道 ~

旺菜 - 唔記得 $4 定 $7   呢到 1 棵仔份量都夠食 ~

嘩   洗埋碗都 10 點幾   即沖涼喇 ~

今晚勁攰   所以 11 點幾都瞓 lu ~   

沒有留言:

發佈留言