2018年3月31日星期六

富臨皇宮 @ 沙田 ( 31-MAR-2018 )






第 2 碟菜都未食完   第 3 碟菜已經上枱









估唔到條魚係咁細條   同我喺家姐屋企食嘅差唔多 Size





無薑味又唔煙韌 



( 31-MAR-2018  SAT )

今朝 10 點半自然醒   之後去食早餐 lu ~






番到屋企沖埋涼就抖陣就出發去深水埗買電腦   差唔多 2 點 10 分先買完   但要 Set-up   咁我哋都食嘢先喇 ~





食完就去拎電腦   之後即刻搭地鐵去長沙灣觀禮   今日兒生女結婚   咁觀完禮就坐大巴去酒樓 ~

去到酒樓就見到佢啲親戚已經打緊牌   咁打完招呼就算喇   費事一陣輸錢就好賴妳同佢傾偈 ~

咁里奧大人一陣要招呼親戚   所以話食啲嘢先喎 ~

諗住行另一個商場   咁啱見到姑奶同兒生女同契女    咁一齊去食下午茶啦   不過我就無食 ~





食完都已經 6 點半   要去酒樓了 ~

坐低無耐就斟茶比我哋飲   其實本來係朝早 7 點 45 分要去佢屋企飲   不過我話太早   所以去酒樓飲算喇   雖然妳好有心   但我真係唔會到啦   去佢屋企要個半鐘   我要裝身又要半個鐘   咁我咪 5 點 45 分要起身 ?!   之後飲完杯茶又等到 11 點去飲茶   之後又要等到 3 點去觀禮   啲時間唔湯唔水   又無地方我哋休息   我哋又番唔到屋企喎   滕來滕去仲辛苦 ~

唉   9 點先開席   好在依家無玩新新娘郎環節   唔係仲夜 ~

11 點完   咁 Call 的士啦   姑奶同兒生仔女友話喺樓下等   因姑奶行得慢   點知我哋到咗   佢都仲未到   原來走去影相    好心啦   話咗佢 OK 先即 Call 的士家嘛   麻鬼煩 ~

咁我哋落到去唔見的士   里奧大人打比司機   佢話到咗喺前面   再加多句: 佢唔係跑車 ~

我一開車門都見到個司機黑哂面   咁事實我哋遲咗   但你又唔需要黑面黑成咁喎   最衰係姑奶   佢話明自己落樓先   咁我哋先 Call 車   佢反而最遲   麻鬼煩   真係以為妳行得慢   人哋老奉等妳咩 ?!   唔怪得個司機串里奧大人啦 ~

番到屋企都即沖涼喇   搞掂哂都成 12 點幾   要即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言