2018年6月10日星期日

腐皮卷 (外賣) + 齋滷味 (外賣) + 菜心苗 ( 10-JUN-2018 )








( 10-JUN-2018  SUN )

今朝里奧大人 9 點半都起身   佢沖埋涼我都起身 lu   食埋早餐就番教會 ~



今日講道係關於喜樂   喜樂只有新的   沒有舊的   因為靠主要向前行嘛   事實如此   人真係要向前行呢   同埋好嘅壞嘅都要接受   唔好成日怨   怨黎都無用   因為好多嘢係自己揀嘛   人生就係有起有跌   唔跌過真係唔識長大呢 ~

崇拜完畢就各自活動   里奧大人幫姑奶整嘢   我就去 Taste 買餸 ~

番到屋企都差唔多 2 點   勁攰呀 ~

我開住電視   睇睇下都想瞓覺   咁啱家姐打嚟話想比王林蘋果比我   不過我話唔要喇   屋企已經好多生果   之後佢問我把聲做咩 ?!   係咪瞓緊覺 ?!   佢驚嘈醒我呀   我話想瞓   但未瞓到   哈哈 ~

最後都瞓咗 20 分鐘就醒咗   之後有啲餓   又食下零食啦   唔想出去食下午茶呀 ~

又 Plan 下行程啦   Plan 咗廿年仲未搞掂   哈哈 ~

里奧大人差唔多 4 點幾先番到屋企   佢餓啦   但又唔想食太飽   所以又整西瓜涼粉佢食呢 ~

今晚就咁淥菜同淥上海麵   7 點就可以開飯喇 ~

是日懶餐 - 腐皮卷 (外賣) + 齋滷味 (外賣) + 菜心苗

腐皮卷 (外賣) - 喺 Taste 買架   $18/3 條   我焗翻熱   再蘸喼汁   勁好味   估唔到里奧大人都鍾意食   諗住佢唔鍾意食齋嘢嘛   下次我會再買黎食呢 ~   

齋滷味 (外賣) - 今次麻麻哋喎   酸齋比較乾 ~

菜心苗 - $9/Pack   一次食哂啦   唔想留呀 ~

洗埋碗就沖涼   之後熨埋衫就休息 ~

睇下行程又已經差唔多 12 點   要即瞓啦 ~

沒有留言:

發佈留言