2018年6月7日星期四

Saizeriya ( 薩莉亞意式餐廳 ) @ 九龍灣 ( 7-JUN-2018 )

黑椒汁漢堡 ($32) - 突然間好想食漢堡   估唔到件漢堡都幾厚身



香焗白汁雞肉菠菜 ($25) - 次次食都係熱辣辣   所以我唔鍾意白汁都會叫來食   我好興奮咁話好味呀   里奧大人問我真定假 ?!   佢已經唔係第一次咁問   但為何覺得我係假呢下 ?!



中華海草 ($9) - 細碟咗好多 lu   不過點都抵過喺元氣食   哈哈 



蕃茄海鮮意大利粉 ($32) - Menu 賣相勁吸引   火紅色咁   所以里奧大人肯定想食   不過出到嚟係咁   



莎樂美睇薄餅 ($34) - 今次好味喎   餅底焗到脆   第一次咁咋 



( 7-JUN-2018  THU )

今朝出門口前落咗一場轟轟烈烈嘅大雨   實在太好   因為係落完之後   我先出門口   哈哈 ~

早餐食腿蛋治   但成日睇見人地食湯粉麵   又覺得好好味咁   不過湯粉麵呢啲早餐   唔可以日日食啦   我已經食番大個胃   再咁食法唔得了 ~



菇場忙呀   咁啱今朝有嘢搵家姐   佢無啦啦叫我打佢手機   真係好日唔搵佢   一搵佢佢就請假 ~

之後原來佢話佢倍肥仔入醫院   肥仔喺公司大堂上 Office 之前   突然覺氣喘   咁佢打比另一個 AM   但係 AM 叫家姐聽電話   因為肥仔搵佢 ~

家姐即好緊張問乜事   之後即落樓睇佢   咁 AM 叫多另一個男同事陪家姐   有咩事扶住肥仔都得嘛   同埋男同事已經拎定銀包準備陪肥仔入院   咁落到去啦   男同事話陪肥仔入院   但肥仔指住家姐   要家姐陪佢入院呀   之後家姐又上番去拎銀包電話 ~

我覺得勁爆笑呀   係都要家姐陪   個個都莫名其妙   連家姐都話做咩要佢陪呢下 ?!

咁坐救護車入院   見肥仔係咁喘氣   家姐即好緊張問肥仔咩事呀咩事呀 ?!   我幻想緊家姐個樣係點   所以我都忍唔住笑   聽醫護人員講   吸氧氣係咁㗎喎 ~

之後又同家姐講咗 2 次   話醫院有 STARBUCKS   叫家姐食早餐   原來家姐都係飲咗啖水   之後即落樓睇肥仔呀 ~

見無雨就行遠啲買飯   但買完就落雨囉   好在有帶遮 ~



諗住食完做功課   但居然無帶   激死我 ~

仍然做埋個爛鬼 Report   不過 4 點又話唔可以用 System   咁聽日一定要做埋去 lu ~


老闆娘請食 Donut   好味呀   因為我鍾意食杏仁片 



放工去淘大行陣   又去書局睇書   里奧大人 6 點半放工   咁我即去薩莉亞等位喇 ~

6 點 45 分去到   等咗 10 分鐘就有位了   感恩感恩 ~

食完即番教會   聚會 9 點半結束 ~

番到屋企即沖涼   睇多陣電視   11 點左右都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言