2018年6月30日星期六

泰好天氣 @ 曼谷。泰國 DAY 1 (PART 1/2) ( 30-JUN-2018 )

( 30-JUN-2018  SAT  PART 1/2 )

今朝 6 點 15 分起身喇   但尋晚瞓得唔係咁好   可能太興奮呀   哈哈 ~

沖埋涼再睇多次証件   之後再關好哂水制 鹹水制同煤氣制就 Call 的士喇   約咗 7 點   不過我又唔肯定有無關到冷氣制   所以又上番屋企睇   最後 7 點 03 分先上車 ~

咁多部手機   我知搵食艱難   但最緊要你唔好分心就得喇



7 點 30 分到機場   司機好好人呀   教我哋點行去 P3   仲收平我 4 蚊添呀   哈哈 ~

7 點 40 分左右去 Air Asia Counter 排隊 Check-in   突然間有個鬼佬拍里奧大人膊頭   嚇到佢以為乜事   原來係叫佢行去另一條無人排隊嘅 Link ~

T2 又係無咩人



開心到完全無睇航班資料   同埋我只係想影個鐘嘅時間   如果唔係里奧大人問   我影完相就走人㗎喇   哈哈



里奧大人負責 Check-in


今次只拎 2 個喼咋   但就帶多幾個大嘅環保袋



呢個磅數重啲   咁多數係裝埋叉電器



離港



搞掂哂就去食嘢   想試另一間茶記   但無咩人   所以又去番世窗冰室囉   呢間爆哂呀   諗住走啦   咁啱有位 ~

呢間次次都無咩人   所以唔敢去食呀   哈哈



呢間 "世窗冰室" 食物質素都唔錯㗎   但坐位就迫啲



卡位都好迫㗎   我哋坐一邊   對面係個印度西裝人   佢叫里奧大人放個 Backpack 喺佢隔離呀   勁好人 ~

卡位坐 4 個人   但其實 2 個人嘅早餐已經佔咗 1 張枱   咁代表要食得好快咁



之後佢走咗   就有 2 個阿叔坐低   佢哋係機場員工   所以食嘢有優惠   我睇到張單係減咗十幾蚊   之後里奧大人就睇幾多 Discount   佢喺我耳邊好細聲好細聲同我講   話叫佢哋比埋員工優惠比我哋啦   點知對面阿叔笑哂口   係咁話可以㗎可以㗎   我哋話講笑咋   唔駛喇 ~

好恐怖囉   咁阿叔真係全程聽住我哋講嘢咁喎   哈哈哈哈 ~

呢間茶記好焗   所以食完都走喇   寧願出去搵地方坐 ~

阿喂好有心㗎   次次我哋去旅行   佢都會 Send 個 Flight Time 比我哋   我都無佢咁清楚添呀   我無留意邊班機幾點機㗎   跟住里奧大人就搞掂啦 ~

之後再教埋里奧大人點去 P3   咁我哋落機嗰晚就唔駛搵呢   感激感激 ~

經過 Baleno 已經開舖   我同里奧大人講話咁早開舖嘅 ?!   佢話唔早啦   我話 9 點咋喎   原來佢話以為依家係 11 點 ~

食完行陣



呢間 DisneyLand 好細



我繼續計劃行程



里奧大人就自己去探路   跟住阿喂嘅指示去 P3



到 P3 了





終於離港喇   開心開心



@ 9:05am



無咩人排隊



咁樣 Selfie 幾好喎   呵呵



今次又坐廉航   里奧大人見到架飛機咁細   話好驚喎   都唔知驚咩   哈哈 ~

第 1 次搭 Air Asia



去 Gate 230



好在阿 mi 問我哋係咪去曼谷舊機場 (DMK) 咋   因為我哋次次都係去新機場呀   我估所有廉航都係舊機場升降呢   今次真係好在佢哋兩公婆幫手   哈哈 ~

@ Gate 230



依家仲未算多人



可以一齊坐   但就揀唔到窗口位



準備上機了







職員叫啲人企入啲



我哋等第 2 轉先可以上機



咁睇架飛機又真係幾細喎   哈哈





11 點 15 分上機   今次醒喇   一早教定係曼谷時間   咁 Load 相唔駛又要減番一個鐘 ~

開始放毒氣   哈哈哈哈



好誇張下喎



煙霧彌漫呀大佬



我覺得啲位好窄呀   定係我肥呢 ?!   好在坐我隔離個男仔都咁講   佢唔肥㗎   仲高我一個頭   咁對腳就一定長過我添啦   佢應該辛苦過我好多   呵呵 ~

見佢拍嘢嘛   我問佢係咪 Youtuber ?!   之後我哋就開始傾偈   佢仲好開心話唔駛咁悶 ~

原來佢今次去做 Intern   23 歲仔大把時間啦   里奧大人仲係佢師兄啦   佢哋係同一間大學 ~

佢都好識諗㗎   話有同學話學校圖書館資料唔夠   佢話你睇哂圖書館啲
書先好講話資料唔夠啦   呢下佢又講得好啱喎   同埋佢會感恩學校比佢嘅一切   努力呀後生仔   懂得感恩及珍惜自己所擁有嘅人   通常會得到祝福呢 ~

咁我填完表諗住瞓啦   差唔多瞓着   佢又同我傾偈   我當堂唔好意思瞓   傾傾下都醒哂   但無耐又到佢自己瞓喎   咁我繼續寫行程啦   平時喺屋企同菇場就好難專心一意咁寫呢 ~

起飛了



我係都要影到 Air Asia 為止   哈哈



我坐到窗口位就好啦



差唔多降落了



過關排隊嘅時候又見到個男仔   咁真係要一齊影張相啦   咁都見到 ~

拎好哂行李就去 KLOOK 拎電話卡   之後就坐車去酒店喇 ~

到機場



原來好多人已經拎哂行李



行李已經等緊我哋



見到 7-11 勁開心   因為有好多好嘢食㗎



我哋喺 KLOOK 買咗電話卡同埋 Book 咗車去酒店



指住自己個名   同職員講到咗喇



另一間公司就係咁嘅



我張 Sim 卡唔得呀   因為 Send 唔到相   所以要再整過   里奧大人就幫眼睇住個女仔點整



原來另一間公司都有唔少人排隊



泰國時間 2 點就搞掂哂   可以出發去酒店喇   沿途都塞車呀   好在 Book 咗車咋   如果打的唔知幾錢呢 ?!

KLOOK 哥行得好快   等埋我哋好喎



原來佢唔係司機   哈哈哈哈



架車唔錯喎



塞車呀



行李放後面



夜晚見到好恐怖啦   有人望住妳咁



咁少電纜嘅



着皮褸 ?!



接近 3 點先到酒店   見到 Lobby 唔錯喎   勁期待上房呀   哈哈 ~

我叫里奧大人最緊要問埋有無得睇世界杯   同埋食早餐時間   因為聽朝好早起身呢 ~

Check-in



Lobby 好 Grand 咁



地方都好大喎



有茶水/咖啡供應



上房喇



好光猛呀   最緊要呢樣   哈哈



露台原來係咁嘅



企喺廚房望出去



書枱   係咪咁叫呀 ?!



開咗房門



洗手間喺房間入面   即係主人套房


洗手間都乾淨



免費提供嘅洗頭水護髮素 / Body Lotion / 沐浴液   其實呢張相係最後一日補影   所以啲樽係唔 Full 呢   哈哈



房間夠光猛   勁鍾意



好細部電視機



景觀無咁開揚   但其實我都唔會開窗呢





有熨衫板 & 熨斗



最緊要有夾萬



估唔到有塊直身鏡   照下先出門口都唔錯   呢條裙真係好鬼舒服   喺淘寶買㗎



大門位置有個電筒仔



每日有 2 支水 (免費提供)



搞掂哂都 4 點   係時候出去食嘢喇 ~

望落去   我有啲腳軟   哈哈



另一邊係咁嘅



酒店有 Tuk Tuk 去 mercury Ville   咁就好方便喇 ~

白色 Tuk Tuk 好靚呀



@ mercury Ville



商場內都幾多食店



我哋去咗旺角



其實對鞋同背囊都好唔襯條裙   但里奧大人堅持要我揹背囊   驚我成日揹斜揹袋會腰痛   對鞋就一定要着呢對啦   行夜市嘛   最緊要舒服   哈哈



價錢好吸引





好似幾好味咁   所以叫里奧大人一陣買嚟食



佢哋學緊泰拳



咁樣影到商場就嚟關門咁   哈哈



去呢間食午餐



餐廳環境唔錯呀



4 點幾   無咩人嚟食嘢



開餐



Stir-Fried Shrimp Meat with Yellow Curry and Egg (220B) - 好味呀   仲估唔到里奧大人鍾意食



好似有 6-7 隻蝦   啲蝦肉仲好彈牙㗎



Traditional Chilli Paste Fried Rice 蝦醬炒飯 (130B) - 泰國炒飯真係無得輸   基本上係唔會難食   哈哈



我唔知係咩   因為唔似食肉嘅口感   但我覺得好味呀   甜甜哋好似食緊蜜汁豆乾咁



Papaya Salad with Dried Shrimp & Peanut (80B) -  我已經叫咗少辣   但都好辣囉   所以食剩一半   因為聽日有行程   盡量唔食咁刺激嘅嘢



我叫里奧大人食埋粒豆啦   佢話苦嘅   我話點會呀 ?!   因為我離遠睇以為呢粒係青豆呀   哈哈   老點咗佢添



Watermelon Smoothie (85B) - 我好鍾意飲 Smoothie 㗎



@ Have a Zeed



可以坐窗邊位就更好



里奧大人問隔離枱嗰杯係咩嘢 ?!?!   我話係奶茶做嘅冰   咁就唔會越飲越淡味呢



呢餐 566.5B   真係超級抵



我影到啲綠色好怪   但其實佢哋好吸引的



捉實杯雪糕   真係拖住里奧大人隻手都無咁實呀   哈哈



喺泰國   我都好鍾意去 Burger King   麥當勞同 KFC 食嘢㗎   特別係佢哋啲辣雞   真係辣過香港好多呢



亞坤賣泰國奶茶   好唔慣   哈哈



食完去搭 BTS   順便兌換錢同買 Rabbit Card   咁唔駛下下袋住散紙同排隊買車飛   有效期係 5 年   咁又唔錯喎 ~

里奧大人第一時間去兌換錢



4.094 唔算高   但都唔算低   所以兌換咗 HK$1,500 (6,141B)



寫咩呢 ?!



曼谷特色 (塞車)   所以喺曼谷好少會搭的士呢



次次黎曼谷都一定會到 Chit Lom 站   但我成日讀 Chi Lam   哈哈


買 Rabbit Card 要 100B/張 (按金)   之後我哋每人增值 300B



類似香港嘅 Octopus   最緊要唔駛成日袋住散銀搭 BTS



之前次次搭 BTS   我都會見到呢座紅色商場   次次都話想去   但無時間   點知今次就日日都會經過   太開心啦   哈哈



今晚我地去 Train Night Market Srinakarin (席娜卡琳火車鐵道夜市)   所以去到 Udom Suk 站落車   之後再坐的士   咁先去到呢 ~

好似好多 BTS 站都係得樓梯   無扶手電梯



話咁快又 5 點半了



Toni Kroos



勁塞車呀



都唔知有無人住 ?!



好多菠蘿



好多店舖都無開





終於見到一間開咗嘅店舖



小姐   妳梳下個頭好喎



我叫里奧大人幫我影呢隻雞   我覺得好大隻呀


呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言