2018年6月28日星期四

雲桂香米線專門店 @ 官塘 ( 28-JUN-2018 )

豬軟骨 + 鮮竹龍蝦卷小鍋米線 (中辣)



豬頸肉 + 魚肉春卷 + 紫菜小鍋米線 (小辣)



綠豆沙涼粉



紅豆大菜糕



( 28-JUN-2018  THU )

尋晚又瞓得好好呀   如果比我再瞓多一個鐘就更加好   哈哈 ~

今朝 8 卦早我好多   所以即轉場食早餐 ~



菇場忙啦   仲要煩嘢 ~

又比我發現死臭龍一樣賤嘢   但真係整定要我知囉 ~

咁我要改個 Excel File 啲嘢   但唔見咗   但其實我之前已經出咗   咁叫佢再 Re-send 比我啦   因為啲料係佢比嘛   點知佢打來問點解要 Re-send   我已經想爆粗   叫妳比就比啦   其實佢咁問   我覺得有啲嘢   但因為趕住做嘢   未得閒諗 ~

之後我發覺其中要改嘅嘢   原來佢在 Excel File 改咗   但唔通知我   要是我無改   我又要從新做過   呢樣最嘥時間嘛   真係超賤格囉   怪不得佢咁問我點解要 Re-send 啦 ~

我勁嬲呀   所以同 8 卦呻   之後佢聽到更嬲   話點解佢要咁做   咁之前佢已經唔比細數我   要我下下搵   呢下已經夠衰格   所以 8 卦即刻教我應該點樣做   下次話番條死臭龍呀 ~

Lunch 去食野菜天婦羅同吞拿魚飯團   當堂開心番哂   哈哈 ~



忙到 3 點就搞掂   之後即刻寫行程   寫咗個幾鐘就搞掂   唔駛心掛掛 ~   

放工即走   今晚唔煮喇   個人超級攰 ~

里奧大人 6 點半放工   咁我即行去雲桂香喇 ~

我想佢清清熱氣   所以同佢食埋糖水先番屋企 ~

番到屋企就忙喇   到我執衫喇   第一次咁遲放入喼咋   但今次都方便   因為我之前喺淘寶買嘅衫   洗乾淨哂就放埋一邊   一拎起就搞掂 ~

清潔埋廁所就沖涼   之後開機洗衫 ~

熨埋 3 機衫就抖喇   超級勁攰呀   哈哈 ~

今晚 11 黠幾都瞓喇   突然間覺得 11 點幾係好遲瞓   可能真係太攰咯 ~    

沒有留言:

發佈留言