2018年6月6日星期三

韓式辣醬焗雞翼 + 節瓜鹹蛋瑤柱湯 ( 6-JUN-2018 )






( 6-JUN-2018  WED )

呢幾日落雨   天氣真係無咁焗熱   雖然我唔鍾意落雨   但都希望落多啲雨囉   水塘乾旱喇   好大件事嚟㗎 ~

早餐食五香肉丁米   想食熱嘢 ~



菇場忙呀   下星期一有人坐我後面   所以要 Pack 哂 File 入箱   又執咗個幾鐘   好在之前排好哂次序   都算快搞掂 ~

話咁快又 12 點幾   抖多陣就 Lunch Time   今日買酸辣米線   突然好想食 ~



食完又真係勁眼瞓   我估真係味精太重   因為飽嘅程度係無食豬扒菜飯咁飽   即係唔關食飽事啦 ~

繼續做埋長命 Report   希望聽日做哂啦 ~

放工即走   里奧大人今日唔舒服請病假   我之前買咗節瓜   又醃咗雞翼   番到屋企可以即預備了 ~

今晚 7 點幾開飯   算好早㗎喇   呵呵 ~   

是日懶餐 - 韓式辣醬焗雞翼 + 節瓜鹹蛋瑤柱湯 

韓式辣醬焗雞翼 - 終於又清哂啲雞全翼   實在太開心   因為上次喺一田買咗好多急凍嘢   幾乎無位擺   所以依家盡清   估唔到清下清下   又清咗一半   爽 ~

節瓜鹹蛋瑤柱湯 - 我鍾意飲瓜湯   依家屋企長期有魷魚乾同瑤柱仔   所以滾瓜湯真係好方便 ~

洗埋碗就休息喇   呢幾日好攰   今晚直頭唔想熨衫添呀 ~

勁呀   我 10 點半自己瞓覺先喇   真係好鬼攰呢 ~     

沒有留言:

發佈留言