2018年6月5日星期二

辣肉腸炒意粉 ( 5-JUN-2018 )




( 5-JUN-2018  TUE )

今朝里奧大人上大陸   佢出咗門口   我都可以瞓番喇 ~

早餐食餐蛋治   依家鍾意唔烘底   所以阿姐都會問我烘唔烘底   哈哈 ~



菇場忙呀   但好鬼攰呀個人 ~

Lunch Time 出去買牛筋丸米番菇場食   我番到菇場之後就落豪雨喇   好在番得黎早咋 ~



真係好眼瞓喎   如果可以瞓陣就好   不過都已經 1 點 25 分啦   差唔多開工 lu ~

攰到黐咗線   堅無動力做嘢   慘 ~

放工即走   今晚睇中醫   問佢點解上次我成個身好似火爐咁   佢話可能天氣真係好熱喎    因為比我啲藥唔係補得咁緊要   哈哈 ~

睇完就番屋企解凍雜豆   之後即去徑步喇   徑咗大半個鐘   爽爆 ~

番到屋企就落大雨   好在頭先去徑步咋   要是煮完嘢先徑步   就無得徑 lu ~

里奧大人差唔多 8 點番到屋企   可以開飯喇 ~

是日懶餐 - 辣肉腸炒意粉 

辣肉腸炒意粉 - 之前買嘅一 Pack 辣肉腸   都好似接近四十蚊㗎   都唔明點解咁貴   不過咩都試下啦   但呢隻唔夠辣囉 ~



洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼喇   抖陣就整西瓜涼粉比里奧大人食   我就食奇異果 ~



睇下電視   里奧大人話個頭有啲痛   所以 11 點唔夠就瞓   我就 11 點幾先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言