2018年6月15日星期五

米線陣 @ 官塘 ( 15-JUN-2018 )

花雕醉雞翼 - 突然好想食呀   口味變得奇奇怪怪了   哈哈   估唔到又勁入味   下次再叫嚟食呀  



肥牛+魚腐米線 (麻辣蕃茄湯底)



大汗豬扒 - 我覺得啲辣粉係辣過泰國啲辣粉   次次食到流眼淚同頭痕㗎   哈哈 



蘿蔔+手打豬肉丸魚腐米線 (麻辣蕃茄湯底)



鹹檸蘆薈冰



( 15-JUN-2018  FRI )

今朝如常起身喇   感恩身體都 OK   仲有啲餓添 ~

唔想食三文治呀   所以食沙爹牛肉米   但一定要扣底   因為我只係想食幾啖啖 ~



菇場忙呀   終於完成所有 Filing   就嚟放假嘛   唔想成張枱都係文件   一陣又比人話呢 ~

Lunch Time 唔餓   但想出去行   不過行得唔耐啦   個天黑哂呀   買完三寶就番菇場算喇 ~



放工即走   今晚去拎淘寶   咁我身體又 OK   所以去官塘食嘢 ~

去 APM 行陣   里奧大人 6 點半放工   我行多陣就去米線陣喇 ~

食完即去拎淘寶喇   之後番屋企喇   試埋啲衫就沖涼   再開機洗衫 ~

搞掂哂都差唔多 9 點   即睇波啦   估唔到里奧大人仲飲得落啤酒同食薯片   呵呵 ~

如果今晚 9 點係葡萄牙就好啦   但可惜 2 點   我等唔到 lu ~

里奧大人知我好想睇波   所以幫我錄影咗   希望睇到啦 ~

11 點半都瞓喇   真係唔想捱夜睇波呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言