2018年6月8日星期五

肉餅哥 @ 官塘 ( 8-JUN-2018 )

金沙蛋黃煎肉餅 ($75) (+2 轉菜飯) - 味道 OK 啦   但成個組合真係好漏啦   同埋食一啖都成口油咁囉 



臘腸潤腸蒸肉餅 ($69) (+2 轉菜飯) - 潤腸好香呀   肉餅就幾多肥豬肉咁呢   全場最好食係菜飯   哈哈



肉餅都幾厚身   唔好睇佢細細碟呢



菜心 - 係我影到黃咁咁   不過食落有啲苦嘅



( 8-JUN-2018  FRI )

今朝啲雨都幾密   睇嚟都似長命雨喇 ~

早餐食吞拿魚治烘底   茶記超多人   有啲人叫完早餐又轉枱   但又唔同阿姐講   早餐嚟到變咗無人認囉   咁有個女仔食錯人哋份早餐   阿姐都有啲激氣   因為佢食錯又唔講呢 ~



菇場忙下停下   最緊要做哂份長命 Report ~

Lunch Time 出去食牛腩河   唔知點解突然好想食 ~



見無落雨   所以食完即去超市行陣   之後就番菇場 ~

仍然忙下停下咁啦   話咁快又放工 ~

個人好鬼攰   今晚唔煮飯喇 ~

放工去街市買西瓜同涼粉   再買 3 磅豬腰芒   咁我拎上個磅度砰一砰   原來成 9 磅   最搞笑係我等個阿婆砰完啲唔知咩   我又放幾袋嘢上去砰   佢都用好奇怪眼光望住我   因為呢個磅係睇下啲人有無比人呃砰嘛   我咁多袋放上去   佢心諗咁砰點知係邊袋比人呃砰喎   哈哈 ~

番到屋企即刻切好西瓜同涼粉   再煲片糖水   之後就開機洗衫   搞掂就拖地   勁攰 ~

里奧大人 7 點 10 分放工   我抖多陣就出門口 ~

食完諗住走啦   點知落勁大雨   好在落咗無耐就停   咁即刻番屋企喇 ~

呢包 "好友趣"   係里奧大人喺工廠嘅小食部買㗎   佢話好味就再買比我食   平時我買就鬧我   真係好搞笑



估唔到都幾好味噃   



沖埋涼就休息   又睇下行程   10 點半都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言