2018年6月16日星期六

翠河餐廳 @ 官塘 ( 16-JUN-2018 )

XO 醬炒三寶 - 呢個好味喎



西檸軟雞



( 16-JUN-2018  SAT )

今朝同家姐食早餐   去佢最鍾意嘅  Toast Box   佢真係次次去都讚杯咖啡好好飲   所以佢都話以後話食早餐   就即係去 Toast Box 喇   哈哈 ~







8 點 45 分走人    去到走咗班車   番到菇場 9 點 15 分呀   遲大到呀 ~

菇場唔忙   同 8 卦吹水   但我第一句就打 "唔好講賽果"   頭先喺群組都係咁講㗎 ~

里奧大人話錄咗嘛   所以放工即飛番屋企睇波呢   葡萄牙對西班牙喎   有靚仔睇   哈哈 ~

放工即走   我同里奧大人話我買麥記番屋企食   睇波緊要   哈哈 ~

咁我去咗超市買個哈蜜瓜   之後去麥記買嘢   咁唔想嘥時間等   我再去 7 仔買 10 個甜筒   特價 $6 一支咋   唉   拎住個哈蜜瓜滕來滕去都幾攰   買完又飛番去麥記   一袋二袋勁呢 Hea ~

番到屋企放低哂嘢就即開餐   一路食一路睇波真係好爽   又好緊張喎 ~

德國辣雞堡套餐 & 至尊安格斯套餐   咁都要 $70.5 喇   以前食麥記真係好平   仲要係加大添



睇完就開機洗衫   之後再熨 2 機衫   食麥記真係好鬼飽   唔郁唔得 ~

咁今晚都唔煮飯喇   今晚係阿根廷對冰島   又要捧場啦 ~

里奧大人話 8 點開波   咁我地 6 點幾出去食嘢   之後食食下話 9 點先開波   激死   之得唔咁早食啦大佬 ~

食完要行夠半個鐘先番屋企   因為好鬼飽 ~

番到屋企沖埋涼   食埋生果就等睇波喇 ~


豬腰芒依家好平   $20/3 磅



抖陣就睇波喇   又成 12 點先瞓添 ~

沒有留言:

發佈留言