2018年6月30日星期六

泰好天氣 @ 曼谷。泰國 DAY 1 (PART 2/2) ( 30-JUN-2018 )

( 30-JUN-2018  SAT  PART 2/2 )

去到夜市附近都 6 點半   一落車就覺得非常之熱喇   哈哈 ~

好多人呀



明星善壇唔知咩來



寫咩呀 ?!   哈哈



我初初以為呢度就係夜市添呀



我勁為食   但天氣咁熱   真係變咗咩都唔想食   但次次 Load 相呢   又好後悔無食   哈哈



好多街邊檔



行天橋過對面商場




全泰文



估唔到有咁多地灘檔





塞車塞車塞車



我想買香口膠   又唔見 7-11   咁去到見到 Tesco 又想行下   見到 Food Court 又坐低食碗豬肉米粉   佢哋無英文的   咁都好 Local 喎 ~

真雞定假雞 ?!



好在有相   但我覺得加個 Number 仲好





我企喺度等佢   佢係咁講話好快好快   個樣仲好唔好意思咁



坐呢度食嘢



里奧大人話唔係咁好味喎



係咪買滿 599B 減 100B 呢 ?!



真係好鍾意睇薄荷嘢



好想試下喺泰國剪頭髮



里奧大人最鍾意睇兌換價   哈哈



@ Tesco



去火車夜市要經過呢間 Seacon Campus



好似幾多嘢行咁喎   不過今晚無時間行呢



個天黑哂喇   因為已經 7 點半了   雖然天黑   但都好熱呀 ~

不過流汗都唔緊要   嚟得泰國真係預咗㗎喇 ~

到夜市喇



Load 相先知係隻船   哈哈



跟大隊行   實無錯的



啲車仔好得意



豬肉山係真的   因為我聞到好酸好辣嘅味道



呢度好焗熱呀



貼紙



有幾間 Bar



100B 一條皮帶真係好抵   所以叫里奧大人即買番 1 條   因為佢今次無帶到皮帶呀





里奧大人問我係咪想食 Cup Cake ?!   我話唔會啦   有 cream 嘅蛋糕   但無放入雪櫃就唔係咁好啦



我買豬肉串



10B 一串真係超級平



個汁好味道   但有好多肥膏



喺泰國飲椰青真係好抵



密密打汁



我鍾意呢啲手抽袋



終於搵到 Crepe   所以叫里奧大人一定要食   我覺得佢會鍾意食



里奧大人幫我影相做記錄   難得難得   哈哈





材料豐富



完成



好味道   但好甜   不過又接受到喎   呵呵   食到大半件   之後比我唔小心跌咗落地呀   嗚嗚



繼續行下



細細隻好得意



狗仔好得意呀   以為黑色係粒屎添   原來係張紙爛咗   哈哈



里奧大人話呢個夜市有古董嘢睇   咁我又無留意喎   好在佢話我知咋 ~

光線唔夠噃



其實都有唔少人嚟影相



太多人喇   里奧大人無心機影呀



我好鍾意呢個電話



里奧大人話係 999   哈哈



個鐘好靚



好鍾意呢啲鐵牌



型爆呀   勁想坐落去影相



回到咩年代呀 ?!







街頭表演



小朋友都忍唔住玩埋一份



自由捐獻



睇完又周圍行陣



就咁望已經好開心   我好鍾意睇杯杯碟碟





Crossover 好得意呀



嘉菲豬   哈哈哈哈



小黃豬呀



隻隻都肥嘟嘟   好得意呀



露天打邊爐



打邊爐喎   幾多度呀 ?!   所以佢一定係當地人   哈哈



我見人人拎住支雪條   所以即同里奧大人講係咪送㗎 ?!   無理由個個食嘅都係一樣樣家嘛   之後比我見到   我又排隊拎呀   呵呵 ~

免費派㗎



無乜味   哈哈   其實我無咩要求   只係想食雪條降溫



Live Band



呢架車好 Classic



行到 9 點都要走喇   途經有唔少街邊檔   勁吸引   所以我都買咗番酒店食呢 ~

我要 One   佢好似好出奇咁   哈哈   不過我都唔會買咁多   唔知好唔好食嘛   同埋里奧大人又唔食



見到啲糯米飯就勁想食哂去呀



要搭的士去 BTS 站   但見到塞車已經頭暈   點知架架的士都有客   勁驚囉   又唔識坐巴士喎   諗住無的士嘅話就 Call Grab Taxi 㗎喇   感恩行前一個街口就有的士呢 ~

9 點 15 分上車   差唔多 9 點 45 分終於出到去 Udom Suk   好有逃出生天嘅感覺 ~

塞車中



呢間 MaxValu 都唔錯   我覺得點都會有啲嘢啱食   哈哈



喺泰國食雪條真係好抵   又多選擇





行去搭 BTS 喇



Udom Suk   如果係 Udon 會易記啲   哈哈



一邊塞車   另一邊就唔塞車



10 點喇   香港時間 11 點



Messi   哈哈哈哈   我成日會刺激里奧大人  因為阿根廷輸過世界盃



動作一致



去到 Chit Lom 就好大雨啦   而酒店又已經無 Tuk Tuk 服務   所以要自己搭 Tuk Tuk 番酒店呢 ~

感恩行完夜市先落雨呀



咁問 Tuk Tuk 幾錢啦   佢開價 60B   咁照上喇   之後番到酒店   里奧大人係咁話頭先太衝動   因為頭先坐半個鐘的士都係 85B   依家一條直路唔駛 2 分鐘就到酒店   居然要 60B   我話算啦   頭先落咁大雨   一心都諗住快啲番酒店嘛 ~

呢個衰公



番到酒店沖埋涼就食嘢喇   去旅行真係唔係食就係買   所以真係好開心呢   哈哈 ~

呢件炸雞 + 糯米飯   超級勁好味呀



又睇下廚房有咩嘢先   今次會洗衫呀   哈哈



雪櫃有 4 支水



廚櫃



有電飯煲同杯杯碟碟



我就咁望以為係張黑色枱咁咋   仲同里奧大人講話居然無煮食爐   哈哈



Free 的



頭先喺 Tesco 買咗呢啲   但完全無食過   哈哈



聽朝又要 6 點 15 分起身喇   所以沖完涼都瞓 lu   原來都差唔多 12 點喇 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言