2018年6月3日星期日

韓國泡菜餃子 + 手拍青瓜 ( 3-JUN-2018 )




好耐之前學人整拍青瓜   我覺得非常之麻煩   因為我將青瓜切到一粒粒   之後先拍   咁之前再上網睇人點整   原來係成條青瓜拍鬆嘅   所以依家覺得原來拍青瓜係非常之易啦   哈哈



( 3-JUN-2018  SUN )

今朝 9 點 45 分起身   沖埋涼就去食早餐喇 ~

估唔到太興唔駛等位   咁就入去啦   好耐無去   又加咗價   依家加到 $37 一個早餐了   份量又細咗   唉   好在質素喺番度 ~





食剩咁   哈哈



火腿絲份量都唔少



里奧大人會預早時間比我慢慢嘆早餐   所以食完仲可以抖陣先番教會呢 ~

不過今日有事奉   我都要早啲番教會預備 ~

崇拜完畢之後就行陣   之後去買栥飯   買完就搭車番屋企了 ~

番到屋企原來都 2 點   咁 Share 食個栥飯   再焗熱啲麵包做下午茶   咁食都好鬼飽囉   定係頭先食咗栥飯呢 ?!   因為平時我食 2 個包都唔係飽到咁家嘛 ~

星期四喺泰昌買㗎   $17/4 個   單買一個麥包都要 $12   所以妳話係咪好抵   哈哈



芝士就過期   所以我食 2 塊   超勁飽



整咗紫菜肉鬆餡比里奧大人   佢幾開心呀   之後話點解整咁 heavy 比佢   哈哈 



飽到上心口   所以即熨 3 機衫   幫助消化 ~

里奧大人 4 點話瞓晏覺   我雖然攰   但唔敢瞓囉   點知最後 4 點半都瞓着咗   一起身已經 5 點半   里奧大人瞓到 6 點   勁 ~

仍然好飽   所以 7 點半先煮嘢 ~

是日懶餐 - 韓國泡菜餃子 + 手拍青瓜

韓國泡菜餃子 - 呢包餃子實在太難食   啲餡嘅口感唔知點咁   一 Pat 嘢呀大佬   反正今晚就咁食餃子   所以成包食哂去就算喇   之前我買咗 2 包   終於清哂 ~

手拍青瓜 - 上星期六買咗樽自家制麻辣醬   同埋小青瓜   咁今晚食咗 4 條   仲有 4 條就聽晚食埋去 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼   今晚唔徑步喇 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓 lu   感恩有睡意呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言