2018年6月21日星期四

蕃茄蝦仁意粉 + 鹹蛋瑤柱節瓜湯 ( 21-JUN-2018 )






( 21-JUN-2018  THU )

呢兩日又懶床   好在沖咗個涼就當堂醒神咋 ~

早餐食米粉餐   8 卦一見我食米粉   就問我今日 Lunch 係咪食包   哈哈 ~



菇場唔太忙   今日啲大粒上哂大陸   勁 Free 呀 ~

今日又飲中藥   飲埋就停一停先 ~

Lunch Time 出去行陣   咁經過泰菜店   好入神咁睇餐牌   睇下會唔會聽晚買個套餐番屋企食   睇睇下都聽到有人叫我名   但無理啦   把聲唔太熟嘛   之後我再睇啦   又聽到有人叫我名   原來真係溫總同車神叫我呀   佢以為我想食泰菜   叫我一齊食   不過我話唔係想食呀   哈哈 ~

買完蕃茄同節瓜   再去超市買生果   之後再買嘢食番菇場食喇 ~



諗住 Hea 到放工   老闆娘 4 點鐘又番嚟   煩 ~

放工即走   番到屋企都即預備喇 ~

里奧大人差唔多 7 點放工   番到嚟都仲要等陣先食得 ~

是日晚餐 - 蕃茄蝦仁意粉 + 鹹蛋瑤柱節瓜湯

蕃茄蝦仁意粉 - 依家盡量清哂冰格嘅嘢   唔想又變疆師肉   哈哈 ~

鹹蛋瑤柱節瓜湯 - 呢期好想飲湯   可能煮完嘢個人好熱   無胃口食嘢   只想飲嘢啦 ~

今晚唔駛睇波   因為日本同澳洲無個識   哈哈   所以可以慢慢食   慢慢洗碗 ~

搞掂哂就沖涼   之後寫行程   又 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言