2018年6月17日星期日

壽司 (外賣) @ 屋企 ( 17-JUN-2018 )




( 17-JUN-2018  SUN )

今朝 9 點 45 分起身   食埋早餐就番屋企抖陣   11 點半又出發去德福喇 ~



去數碼通增值電話卡   之後就行陣   買咗對 Moses 膠拖鞋   $150 咋   終於買哂去旅行嘅衫褲鞋襪   唔駛心掛掛了 ~

買完就即去 MCL   今日睇 12 點半 Dealpool 2 (死侍 2)   估唔到幾好睇    只係血腥咗啲 ~

做會員又送爆谷劵   不過無飲品嘅   我本身有張爆谷劵 + 飲品就 6月尾到期   終於用埋佢喇 ~

睇到 2 點幾   一出戲院   里奧大人即打比阿喂   不過佢哋都未到九龍灣   所以要下次先再見面喇 ~

行行下又想食麻辣米線   好似好大食咁   不過里奧大人又唔會話我大食㗎喎   反而鍾意我會食嘢添   只係我食零食嘅時候   佢就會話我肥肥肥囉 ~



飽到呢   又要喺德福行幾個大運   之後去埋買壽司就番屋企喇 ~

今日好認真寫低行程喇   其實都係好簡單    哈哈 ~

6 點半沖埋涼就抖陣   7 點開餐   勁爽呀 ~

繼續寫行程   有啲眼瞓啦   哈哈哈哈   幾難先等到 11 點睇德國對墨西哥呀 ~

睇波食薯片飲啤酒真係好正   但就超級肥啦   有排減了    



咁 2 點有巴西對瑞士   阿 mi 話一齊睇啦   咁好啦   但堅眼瞓囉 ~

終於等到 2 點開波   但就嚟暈咁滯   所以食個杯麵   食完又好似精神啲   捱夜睇波真係勁辛苦   哈哈 ~

睇咗上半場   里奧大人都瞓喇   咁我諗住睇埋下半場   但一個人睇好悶   場波又唔太緊張   所以我都瞓喇   已經 3 點幾喇   人都顛 ~

沒有留言:

發佈留言