2018年6月20日星期三

和喜酸辣米線 @ 牛頭角 ( 20-JUN-2018 )

墨魚丸+魚腐+蘿蔔米線 (麻辣湯底)



豬頸肉+牛丸+生菜米線 (麻辣湯底)



( 20-JUN-2018  THU )

感恩瞓得都唔錯   以前唔覺得夠瞓係咁緊要   依家年紀大   真係覺得夠瞓係好緊要 ~

早餐食奶醬多   呢排食得太多薯片   想食番啲甜嘢   哈哈 ~



菇場唔忙   又做下私人嘢 ~

Lunch Time 出去行陣再去買牛展菜飯番菇場食   之後家姐打嚟   我第一句就同佢講   係咪問我 AEON 有咩嘢買 ?!   佢好驚呀   話點解知佢去 AEON  ?! 我話佢次次 Lunch Time 打嚟   實係一個人行街   同埋今日又星期三特價日   順便買下嘢囉 ~



菜飯入面真係好多菜   其實就咁食配菜送飯   都已經夠哂飽



放工即走   今晚唔煮飯喇   因為要捧葡萄牙隊呀 ~

行到差唔多 6 點半   里奧大人打嚟話放工   咁即去食嘢喇 ~

食完就即番屋企   抖陣就即沖涼   7 點 40 分前要搞掂哂   真係番工都無咁緊張   哈哈 ~

8 點準時睇波   我同里奧大人講   如果場場波無靚仔睇嘅話   咁先可以專心睇球技   不過我覺得如果識得啲球員   係會睇得投入啲嘅 ~

估唔到摩洛哥都幾勁   所以下半場都好刺激   呵呵 ~

睇完就開機洗衫   睇多陣電視就晾衫   今晚里奧大人 11 點都瞓   但我未有睡意   差唔多成 11 點 40 分先有睡意呀   即瞓 ~

沒有留言:

發佈留言