2018年6月27日星期三

泡菜炒豚肉 ( 27-JUN-2018 )




( 27-JUN-2018  WED )

感恩一覺瞓天光呀   熟睡 6 個半鐘都算係咁啦   反而我刷完牙   里奧大人先起身   話好攰喎   尋晚等我番屋企先敢瞓 ~

早餐食腿通   落咗勁多胡椒粉   落到自己都打噴嚏   反而隔離嗰個無事   哈哈 ~



菇場忙呀   阿爽見到我   問我係咪自己剪前面啲頭髮 ?!   之後話我個髮型好似啲椰殼   仲要強調係老嘅椰殼   切開咗有啲 "岩岩慘慘" 嘅鬚咁   我話夠喇   知喇   哈哈哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   之後再買水餃米番菇場食 ~



仍然忙到顛咗   又無啦啦肚屙喎   唔知係咪飲北芪當參又食車厘落呢   唉   所以完全無哂戰鬥力呀   做嘢錯到暈   自己都接受唔到呀 ~

做到 5 點 45 分先走人   番到屋企真係要抖陣先煮囉   有啲暈暈哋 ~

里奧大人 6 點半放工   好在頭先淥定 2 條粟米   佢差唔多番到嚟再淥韓國辣海鮮麵呢 ~ 

是日懶餐 - 泡菜炒豚肉

泡菜炒豚肉 - 一盒泡菜 + 4 片豚肉   鹹鬼到呢   哈哈   我估肉太少   同埋無送飯   所以咁鹹囉 ~

搞掂哂就沖涼   之後開機洗衫 ~

好攰呀   完全無動力熨衫同睇行程   今晚 11 點都即瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 老椰壳������哈哈 爽姐 大言不惭!拖出去斩!

    回覆刪除