2018年6月14日星期四

翠河餐廳 @ 官塘 ( 14-JUN-2018 )






( 14-JUN-2018  THU )

今朝 8 點起身   感恩身體 OK   只係有啲啲攰   咁沖埋涼就打的番工喇 ~

其實今朝好餓   但早餐黎到又唔想食   只想飲杯熱啡囉   咁打包留番做 Lunch 算喇   唔想格硬食 ~



菇場忙呀   但慢慢做 ~

做做下嘢   8 卦話我今次比以前唔舒服嘅日子精神好啲喎   雖然都係無咁精神   但好過以前咁   其實我都覺   因為我次次唔舒服之後番工   同佢食早餐呢   我全程唔出聲㗎   但今朝有好多嘢講   哈哈 ~

佢又好搞笑   佢唔鍾意去呢間茶記   但次次又會黎   成日話驚我暈咗無人理   所以都好感激佢呢 ~

Lunch Time 唔餓   瞓又瞓唔到   咁上網睇下嘢啦 ~

4 點幾先想食件三文治   如果平時都咁細食就好啦   哈哈 ~

今晚 8 點要睇波   所以同里奧大人講話出街食呢 ~

放工即走   番到屋企都唔願郁呀   里奧大人 6 點半放工   去翠河開餐   之後再去超市買啤酒同薯片   買完即番屋企喇 ~

沖埋涼就睇電視   睇極都仲未開波   已經 9 點半喇喎   開始覺得唔對路   問里奧大人俄羅斯係咪有時差㗎 ?!   之後佢睇個時間表   原來係 11 點先開鑼呀   哈哈   佢仲話好在頭先無開啤酒同薯片添咋   又話記得好似 11 點喎   又唔早講 ~

差唔多 11 點阿喂就 Send 張相過嚟   我即轉台喇   真係話都無咁快   所以衰奧即刻喺群組話我勁快轉台  哈哈 ~ 

睇咗半個鐘都唔睇喇   有啲眼瞓   都係瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言