2018年7月31日星期二

麻酸樂米線專門店 @ 九龍灣 ( 31-JUL-2018 )

大漢雞翼



香酥春卷



香茅骨米線 (麻辣肉碎湯底)



順德魚腐上海拉麵 (麻辣肉碎湯底)



( 31-JUL-2018  TUE )

又一覺瞓天光呀   真係爽 ~

早餐食醬占多   尋日食完腿蛋治真係勁辛苦   所以今朝都係輕盈餐算喇   咁我晏晝就可以食嘢呢 ~



菇場忙咗陣就可以 Hea   拿拿聲揀相喇   襯阿 A 唔喺度嘛 ~

Lunch Time 出去買水餃米   真係好鍾意食水餃   爽爽脆脆   搵機會自己包水餃先   最緊要有木耳絲   因為我唔係咁鍾意就咁食木耳   但一絲絲又 OK 喎   麻鬼煩   哈哈 ~



里奧大人今晚 7 點半去灣仔聽講座   本來話唔同佢食   費事大家都咁趕   同埋我仲嬲緊   之後佢又無啦啦話同我食   咁是但啦   去九龍灣食囉 ~

放工即走   我仲早過佢到麻酸樂   哈哈 ~

食到差唔多 6 點半走喇   諗住睇中醫   點知無開   咁之得唔駛咁趕啦 ~

抖到 7 點 10 分就去徑步   徑半個鐘就番屋企   拖埋地就開機洗衫   搞掂哂就即沖涼喇   勁鬼熱 ~

睇下電視   里奧大人 9 點 50 分先走人   番到嚟差唔多 10 點半   傾多陣偈   我 11 點幾都自己瞓先 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言