2018年11月1日星期四

栢檔極品海南雞飯 @ 九龍灣 ( 1-NOV-2018 )

二人套餐 ($165)
極品海南雞 (半隻) / 栢檔住家靚湯 / 健康翠綠時菜 / 雞油香飯 



香煎手刴魚香肉飯



( 1-NOV-2018  THU )

感恩一覺瞓天光呀   我覺得瞓得好真係好重要   所以真係好羨慕啲人一上床就可以瞓着呢 ~

早餐食吞拿魚治   想食啲酸嘢 ~



菇場唔忙   可以 Hea 過 ~


用多個幾月   就要同佢 Say Goodbye 了



Lunch Time 出去食水餃米   之後行陣   依家都想食完嘢就行下   天氣好嘛   熱就唔會咁樣 lu ~



仍然 Hea 過   又 Load 下相   所以好快放工 ~

今晚去尖沙咀拎藥   去到九龍灣都差唔多 7 點   所以叫里奧大人睇下想食咩   叫佢搵定位 ~

佢話食海南雞飯   我話平時我煮就話唔食飯   今晚又食飯   完全唔明屋企飯同出街食嘅飯有咩分別 ?!   之後話知我想食飯喎   我話係呀係呀 ?!   是但啦 ~

坐低嘅時候就好餓   所以叫半隻雞嘅 2 人餐   食到一半真係好飽   但點都要食   因為我話要食半隻雞嘛   嗚嗚 ~

好眼瞓   但今晚要去聽嘢   感恩去到又好精神喎 ~

今晚組長同 2 個組員唔番嚟   得我同另一個組員   佢一見到我就話今晚我哋相依為命   哈哈 ~

9 點半左右完畢   同里奧大人都即番屋企 lu ~

沖埋涼就睇陣電視   11 點左右都瞓喇 ~       

沒有留言:

發佈留言