2020年3月22日星期日

蒜蓉豬扒 + 燒汁年糕油麥菜 + 香辣海鮮意粉 ( 22-MAR-2020 )





( 22-MAR-2020  SUN )

今朝同里奧大人一齊 6 點幾起身   我同里奧大人講話好似去旅行咁   哈哈 ~

食埋早餐就去佢公司幫手   所以又唔覺得眼瞓 ~


頂爺好搞笑   見到我幫手   即刻大大聲講話里奧大人   男人背後一定有個成功嘅女人   笑死 ~

我崇拜之後就去姑奶屋企拎嘢   唔經唔覺同佢傾咗一個鐘   係時候就走人喇  ~

去街市買菜   再去青林買醃好咗嘅豬扒牛扒   之後即番屋企喇   好鬼熱 ~

原來只係 1 點   我仲覺得做咗好多嘢   以為 2 點添 ~

里奧大人 2 點半先放工   等佢番嚟再同佢一齊食下午茶 ~



食完即番屋企   我叫佢沖涼瞓下啦   雖然都已經 5 點   但瞓到咪瞓囉 ~

我都沖個涼先   因為我要熨兩機衫 ~

搞掂哂就睇預苦期靈修集   睇到 6 點左右   里奧大人都起身   不過大家都唔餓   我話 7 點半先開餐 ~

是日晚餐 - 蒜蓉豬扒 + 燒汁年糕油麥菜 + 香辣海鮮意粉

蒜蓉豬扒 - 青林買嘅豬扒真係好味道   兩塊要接近 $25   不過懶得醃   又想喺屋企食   所以買啦 ~

燒汁年糕油麥菜 - 想清冰格嘅嘢   所以煮埋啲年糕   里奧大人覺得呢味餸好奇怪   問我年糕係咪過期 ?!   咁有時叫佢搽 Cream 啦   佢又問係咪過期 ?!   不過又唔怪得佢咁問   哈哈   試過好好人咁幫佢敷 Mask   佢好開心呀   但我話因為就嚟過期   所以要佢幫手敷埋去   真係自此之後   我叫佢用每一樣嘢   佢都會問係咪過期   哈哈 ~

香辣海鮮意粉 - 尋晚食剩   如果我自己食   我會直接放入焗爐   不過焗完就好鬼乾   但因為係比里奧大人食   所以我就好比心機煮㗎   期間又會加啲水   起碼唔會煮到啲意粉乾爭爭嘛 ~

洗埋碗都 9 點   開埋機洗衫就沖涼   之後休息喇 ~

今晚里奧大人陪我睇 "無心法師"   但我 10 點半都要瞓覺   因為今朝實在太早起身   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言