2020年3月23日星期一

黑椒牛扒 + 翡翠苗 ( 23-MAR-2020 )




( 23-MAR-2020  MON )

尋晚瞓到半夜熱醒   感恩之後都瞓得番 ~

早餐食芝腿治烘底   想食飽啲 ~


菇場忙下停下   咁就好喇 ~

Lunch Time 去入票   之後再買炒麵番菇場食   西瓜喺群組呼籲各同事最好叫帶飯或者叫外賣喎   食店係高度傳染地方   不過就算係咪痠情   其實買番嚟食都好㗎   感覺乾淨啲   同埋唔駛對住唔識嘅人食嘢   哈哈 ~


仍然忙下停下   準時 4 點半放工 ~

去官塘拎淘寶   咁里奧大人 4 點半開 Conf Call   我就去一田行下喇   買定啲魚肉燒賣同餃子比佢 WFH 食呢 ~

今次最大收穫係買咗雪糕   都係買比里奧大人食㗎 ~

里奧大人開完會 5 點 40 分開完會   我啱啱番到屋企   之後佢話 8 點要再開 Conf Call   咁我要即刻預備晚餐喇   因為煮得嚟都要 6 點半先開餐呢 ~

$65/盒   我有 95 折仲抵   買三盒送兩盒細


是日晚餐 - 黑椒牛扒 + 翡翠苗

黑椒牛扒 - 尋日喺青林買㗎   因為星期一比較攰   但又想煮   所以買呢啲餸就最好   起碼唔駛醃   又好味喎   哈哈 ~

翡翠苗 - $12/2盒   幾抵呀   最緊要係快熟   今晚就咁淥熟就算喇 ~

食完都 7 點 10 分   洗埋碗再大清潔廁所   搞掂哂就沖涼   之後做埋 Mask 就熨衫 ~

里奧大人 9 點幾傾完   即刻拻個柑比佢食 ~


等佢食完就叫佢熨自己嘅褲喇   因為我開始攰 ~

屋企冰格又幾乎放滿哂   所以叫里奧大人食埋啲雪糕   佢不知幾開心   哈哈 ~


里奧大人 10 點 45 分都瞓   我就 11 點先瞓   想睇多陣 Youtube 呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言