2020年3月5日星期四

榮基打冷小菜 @ 官塘 ( 5-MAR-2020 )

招牌牛腩米 ($32)


黃金片頭 + 五香牛肚粗麵 ($39)


腐乳通菜 ($15)


( 5-MAR-2020  THU )

一覺瞓天光   感恩感恩 ~

早餐食芝腿治烘底   一星期循環咁食   唔駛諗   哈哈 ~


菇場仍然忙爆   雖然攰   但日日咁忙都好   時間好快過嘛 ~

Lunch Time 同阿齋傾偈   一傾就傾到 12 點 50 分先開餐 ~


忙呀忙   4 點半準時放工   因為好鬼餓   無咩力喇 ~

番到屋企抖陣先   里奧大人話不如出去食啦   我話 5 點食真係太早   之後正常時間放工就會覺得好餓㗎喇 ~

抖到 6 點幾出去食   食完即番屋企 ~

抖陣就沖涼   之後再開機洗衫   抖陣就寫下 blog ~

10 點幾家姐打嚟   又同 Berry 姐 Video Call 啦   見到佢中眼瞓同埋慢動作真係好搞笑   無哂戰鬥力咁   真係只有夜晚先會見到 ~

我叫佢都好似無咩反應   但後尾又出露台望我咁喎   唔知佢有無掛住我呢   哈哈 ~

其實今朝同家姐 Whatsapp 已經想話今晚  VC   但無講啦   費事家姐趕住番屋企   估唔到家姐今晚就打比我 ~

11 點自己瞓先   呢排要早番啲瞓 ~

沒有留言:

發佈留言