2020年3月25日星期三

冬菇栗子燜雞翼 + 蕃茄南瓜粟米洋甘筍洋蔥湯 ( 25-MAR-2020 )



( 25-MAR-2020  WED )

呢兩朝都好熱   開始着短袖喇 ~

今朝去麥記食早餐   有啲悶但又唔想食多士 ~


菇場唔忙   可以做自己嘢 ~

Lunch Time 出去一田買嘢   之後買菠蘿叉燒包番菇場食   成日話人來來去去都食嗰啲   原來自己都係咁   所以我依家都唔敢亂話人喇 ~

菇場仍然唔忙   準時 4 點半放工 ~

去街市買湯料   之後即番屋企喇   好鬼重 ~

番到屋企換好哂衫就預備滾湯   太多嘢要切粒   切極唔完咁   哈哈 ~

搞掂哂就抖陣   里奧大人 6 點半放工   7 點 15 分可以開餐 ~

是日晚餐 - 冬菇栗子燜雞翼 + 蕃茄南瓜粟米甘筍洋蔥湯

冬菇栗子燜雞翼 - 尋晚燜定㗎   所以今晚翻熱就得   但蒸完嘅時候好多汁   唔似燜餸   所以再落鑊煮   收咗啲汁   咁樣就似燜餸喇   嘻嘻   我覺得勁好味呀   我好少讚自己㗎   始終我唔係咁識煮嘢食呢 ~

蕃茄南瓜粟米甘筍洋蔥湯 - 五個大蕃茄 + 半個南瓜 + 一條粟米 + 一個洋蔥 + 一條甘筍   切到手軟   玫瑰鍋都放唔哂啲料   剩咗 2/3 南瓜   留番聽晚煮   好在唔係最後落甘筍   唔係就唔知點煮好喇   哈哈 ~

洗埋碗再大清潔廚房   原來已經 8 點半   里奧大人又話好攰同埋唔係咁舒服咁   我有啲擔心   所以唔去徑步喇 ~

沖埋涼就休息   今晚我 10 點 45 分都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言