2020年3月3日星期二

家鄉釀涼瓜 (外賣) + 忘不了白菜仔 ( 3-MAR-2020 )




( 3-MAR-2020  TUE )

尋晚瞓得麻麻哋   可能番工有啲壓力   驚唔知醒起身呀 ~

早餐食奶醬多   好耐無食   但唔會掛住佢   哈哈哈哈 ~


菇場忙到甩肺   不過都預咗 ~

唔經唔覺   又 3 月份了


Lunch Time 出去買生果   之後再買菠蘿叉燒包番菇場慢慢食 ~

仍然忙呀   今星期都係放 4 點半   不過今日都 4 點 45 分先走得 ~

約咗姑奶比嘢我   我又買咗麵包同蛋糕比佢   咁啱兒生仔車佢   我可以喺附近等埋佢地交收呢 ~

搞掂哂都 5 點幾   去超市買嘢再買埋餸就番屋企喇 ~

好鬼熱呀   沖埋涼先預備晚餐 ~

是日懶餐 - 家鄉釀涼瓜 (外賣) + 忘不了白菜仔

家鄉釀涼瓜 (外賣) - 好味道呀   最搞笑係里奧大人以為係我整   咁我煮珍珠米嘛   想汁撈飯呀   但太耐無煮珍珠米   落得太少水   啲飯係半生熟   里奧大人直頭話硬   我話我可以食   但就叫佢食杯麵啦   我食完又 OK 喎   好在無胃痛咋 ~

忘不了白菜仔 - 呢期都係煮白菜仔   所以今次買一斤分兩餐   唔想成日行去買   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後再沖多次身   咁樣瞓覺會舒服啲 ~

里奧大人 8 點  Conf Call   傾到 9 點半就搞掂 ~

之後陪我食零食   又話飲啤酒   我話唔係炸喎   佢都驚熱氣   不過佢話飲就飲啦   唔係一陣真係喉嚨痛就慘 ~

好新鮮嘅沙爹魚片   哈哈


掛住睇電視   成 11 點 45 分先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言