2020年3月2日星期一

洋蔥雜扒飯 (外賣) @ 屋企 ( 2-MAR-2020 )

洋蔥雜扒飯 - 好鍾意食啲洋蔥汁   嘻嘻


( 2-MAR-2020  MON )

感恩一覺瞓天光   10 點半自然醒 ~

依家習慣去完旅行之後會休息一日   咁樣舒服好多㗎 ~

梳洗之後就去食早餐   估唔到今朝咁凍喎   尋晚番到香港仲係好熱家嘛 ~



食完都番屋企   即刻開機洗衫   之後開始執嘢   一執就執到 3 點   原來不經不覺已經執咗 3 個鐘   怪不得有啲暈啦   里奧大人話我應該係餓   所以同我即刻去食下午茶   食完又真係精神番啲喎 ~



抖咗陣再執埋啲手尾就已經搞掂哂   但仲有啲袋未洗   因為要用手洗   我唔想洗住呀   好攰呀   哈哈 ~

無啦啦個人好凍咁   勁驚   即刻飲 Hot Lemon   飲完又好啲   呢排都係自己嚇自己 ~

Berry 會唔會瞓矮頸㗎   哈哈


咁我沖個熱水涼   又舒服好多   所以叫里奧大人買晚餐番屋企食 ~

食完就睇電視   真係要抖抖 ~

8 點幾家姐打嚟   因為我晏晝同家姐講話要同 Berry 姐 Video Call   我係咁叫 Berry   佢即刻望住露台   之後再喺露台望出去我平時行嘅方向   勁得意   哈哈 ~

睇電視睇到 11 點都瞓先喇   里奧大人就繼續睇雜誌 ~

沒有留言:

發佈留言