2020年3月20日星期五

黑蒜蔥油拌麵配滷水牛腱肉 + 辣肉腸粟米長披薩 (外賣) @ 屋企 ( 20-MAR-2020 )



黑蒜蔥油拌麵配滷水牛腱肉配薯條 ($39) - 兩樣都好味道


辣肉腸粟米長披薩配粟米 ($56) - 呢款好似我喺一田買過嘅薄餅呀   哈哈


( 20-MAR-2020  FRI )

又一覺瞓天光   感恩感恩 ~

早咗落車   所以去麥記食早餐   我覺得食芝蛋包都幾健康   哈哈 ~


菇場唔太忙   係時候做最唔鍾意做嘅 Email Filing ~

聽日唔駛番工   但其實我聽日都 Off   呵呵 ~

Lunch Time 出去買生果   之後買埋菠蘿叉燒包同燒餅就番菇場食 ~

食完鹹要食甜真係好鬼正   但食完甜再食甜   真係想嘔   下次都係咪喇    嗚嗚 ~


4 點半放工   諗住去超市買排骨   但一 Pack 要 $57   我以為睇錯   雖然係新鮮一字排   但肥豬肉多過豬肉喎   幾乎半 Pack 係白色   點買得落喎   加埋多菜   呢餐都要接近 $70   我出去食算喇 ~

番到屋企抖陣   6 點前出去食   因為仲係下午茶時間   咁明明我話堂食   佢又比咗外賣   怪不得張單係寫住外賣啦   係里奧大人講比我聽   我先知咋   哈哈 ~

里奧大人話外賣仲好啦   又無帶搓手液   我話如果外賣   我買就可以嘛   唔駛兩個人去囉 ~

其實喺屋企食係舒服好多   因為我依家喺出面食嘢   節奏都比較快   朝早食完早餐都即番工   同埋依家又早咗放工   好似早啲番工好啲 ~

食完就抖陣   沖埋涼就可以休息喇 ~

睇下 Youtube   今晚 11 點幾都瞓先 ~

沒有留言:

發佈留言