2020年3月29日星期日

菜甫肉鬆煎蛋 + 滑蛋粟米魚塊 (外賣) @ 屋企 ( 29-MAR-2020 )

菜甫肉鬆煎蛋 + 滑蛋粟米魚塊


( 29-MAR-2020  SUN )

今朝里奧大人番晏啲   咁都好   唔駛咁早起身出門口 ~

我就瞓到 10 點   沖埋涼就去食早餐喇 ~


食完都即番屋企   抖陣就睇預苦期靈修集   睇到 12 點半   諗住出發去深水埗   但里奧大人公司又有突發事要搞   咁我去佢公司等佢喇 ~

差唔多 1 點幾就走人   之後搭車去深水埗 ~

我同佢講話餐廳依家要量血壓喇   之後佢反應幾快話咁好呀   有無量埋心跳呀 ?!?!   哈哈   講真   我習慣講量血壓嘛   量體溫好少講   多數講探熱嘛   哈哈 ~

出到去都 2 點   諗住去蘇媽蘇媽   但有成十個人等位   依家又有限制人數   所以都唔等喇 ~

咁周圍行陣先   見到間冰室無咩人就入去食喇   因為都差唔多 2 點半呢 ~



食完就幫公司買電話卡   買完之後搭車番屋企喇 ~

已經 4 點   有啲反胃   因為頭先坐車睇手機 ~

想瞓又瞓唔到   咁睇 Youtube 啦   里奧大人就做公司嘢 ~

仍然有啲反胃   所以我沖個熱水涼先   又好啲咁喎 ~

里奧大人 7 點左右去買外賣   今晚沖完涼先食飯   真係好鬼正呢 ~

食完就睇 "無心法師"   今晚唔做家務喇 ~

無啦啦好攰呢   所以 10 點幾瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言