2020年3月18日星期三

皇城餐廳小廚 @ 紅磡 ( 18-MAR-2020 )

椰菜香辣回窩肉套餐 ($63) - 好惹味呀


客家梅菜扣肉套餐 ($63) - 重口味   但我鍾意呀


好多肥膏   我唔敢食


( 18-MAR-2020  WED )

尋晚瞓得唔好呀   個肚扯住扯住   感恩起身都精神呢 ~

天色灰暗又凍凍哋   但我想見太陽多啲呀 ~

早咗落車   所以慢慢嘆個榨菜肉絲湯米粉餐 ~


菇場忙下停下   好快 Lunch Time ~

今日 Lunch 又食黑芝麻五谷麥粉   今次打孖上   因為過咗期   仲有七包   繼續會打孖上   阿齋問我做咩呢排咁鍾意食黑芝麻粉   我話實不相暪   係過期   唔係真係鍾意食得咁緊要   哈哈 ~

菇場仍然忙下停下   但 4 點半要即走 ~

感恩趕到巴士去里奧大人公司   我要幫手做嘢   之後佢要開會   6 點開完會要即去食晚餐喇 ~

食完就搭的士去大酒店   參加媚媚爸爸嘅安息禮拜 ~

雖然我未見過世伯   但見到佢哋喊   我都喊埋一份 ~

8 點半左右儀式完畢   我哋都搭的士番屋企喇 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後休息 ~

今晚 10 點 40 分都自己瞓先喇   尋晚瞓得唔好   又唔知係咪喊完來   個人好攰咁 ~

沒有留言:

發佈留言