2020年3月27日星期五

黑椒豬扒扁意粉 + 魚腥草蜜棗茶 ( 27-MAR-2020 )

依家開始清冰格嘅食物   見有五粒魚肉燒賣就清埋去   唔想又見到一袋嘢



尋晚剩咗嘅南瓜餅   今晚食埋去喇


( 27-MAR-2020  FRI )

又嚟天陰陰咁喎   但好鬼熱呀   不過今晚又話會落雨   即係又會凍番呢   大家真係要小心身體呢 ~

早餐食奶醬多   無咩胃口 ~


菇場忙下停下   聽日唔駛番工   感謝主 ~

因為菇場好鬼靜   所以我多數叫里奧大人同家姐搵我就 Whatsapp 先   我會用菇場電話打番比佢哋   我用手機講呢   佢哋覺得好細聲 ~

今朝又係咁   里奧大人叫我 Call 佢   傾完就到家姐叫我 Call 佢   駛唔駛咁啱呀   佢哋好多時都係差唔多時間搵我   有時直頭同步添呀 ~

家姐話有個細路女好鍾意 Berry   尋晚見到 Berry   直頭電視都唔睇   仲同 Daddy 講話 Berry 重要啲   真係好搞笑 ~

佢哋無養狗   但佢媽咪會買啲狗零食比佢比其他狗仔食   家姐尋晚同佢一齊試我買比 Berry 嘅零食   話幾好味喎   因為我都會試狗嘅零食   其實得個香味㗎咋   根本食落係無味   之後個細路女話好驚自己會食哂狗仔啲零食呀   家姐話唔好呀   係試下㗎咋   唔係咁樣當零食食呢 ~

咁家姐又比咗 2 包狗零食比佢   等佢可以比狗仔食   佢勁開心   之後問家姐會唔會比 Berry 比人 ?!   家姐話梗係唔會啦   零食可以買得番    但 Berry 唔可以買番家嘛   之後佢話咁又係   細路諗啲嘢真係好單純   但我哋覺得好搞笑   哈哈 ~

Lunch Time 出去買豬腰芒   里奧大人好鍾意食   點都要買啦   雖然屋企仲有幾個   之後買埋牛腩河番菇場食   已經 1 點喇   食到出汗 ~

扣底都好多   但驚話叫一半又好鬼少唔夠食   哈哈


依家戴口罩帶到皮膚都差埋   同埋好多鼻屎咁呀   希望快啲唔駛戴口罩啦 ~

仍然忙下停下   4 點半可以準時放工 ~

番到屋企即上網睇 Youtube 教魚腥草嘅煲法   之後即做嘢   但其實洗耐過煲囉 ~

之後里奧大人問做咩要飲魚腥草 ?!   我話有消炎作用   之後神色凝重咁問我係咪唔舒服 ?!   我話唔係呀   只係想買來煲來下   見 $10/半斤就買囉   其實 1 斤只係 $15   但我想試下味道先   所以買半斤試下   我加咗五粒蜜棗煲 20 分鐘   甜甜哋幾好味喎 ~


因為唔太餓   所以 7 點先開飯 ~

是日晚餐 - 黑椒豬扒扁意粉

黑椒豬扒扁意粉 - 今次整得好好味呀   以前只會買現成醬   但其實好多時啲味道好怪   所以上網睇黑椒汁煮法   原來係非常簡單   最緊要係好味嘛 ~

洗埋碗再煎南瓜餅   食完就大清潔廚房 ~

9 點先沖涼   之後開機洗衫 ~

聽日唔駛番工   咁睇 "無心法師 1"   不過都係睇到 11 點幾都瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言