2020年3月4日星期三

麻辣手撕雞 (外賣) + 榨菜絲白菜仔 ( 4-MAR-2020 )




( 4-MAR-2020  WED )

今朝起身有啲想懶床   最衰都係自己尋晚太夜瞓呢 ~

早餐食麥芝蛋包餐   只係 $14   超級勁抵 ~


菇場仍然忙到爆肺   好在都有精神做嘢   嘻嘻 ~

Lunch Time 出去行陣   再買吞拿魚包番菇場食   我其實唔係咁鍾意食包   但覺得食包好方便   同埋真係唔係好餓   所以先買包食呢 ~

忙呀忙   今日都準時 4 點半走喇   膊頭好痛呀   想休息下 ~

買埋方包就番屋企   里奧大人 5 點左右放工   我抖到 5 點 40 分都預備煮嘢   最搞笑係我以為係 6 點 40 分呀   奇怪點解仲未做新聞   哈哈 ~

6 點幾可以開餐   今晚只係淥菜同煮韓國拉麵   勁方便 ~

是日懶餐 - 麻辣手撕雞 (外賣) + 榨菜絲白菜仔

麻辣手撕雞 (外賣) - 我想喺屋企食   所以又買麻辣手撕雞喇 ~

榨菜絲白菜仔 - 以前唔鍾意食醃制嘅榨菜   覺得好鬼鹹   但呢隻又 OK 喎   上年去順德旅行買㗎   大陸超市最多呢啲醃制嘢   所以同 Ivy 見到都買嚟試下   因為大家都係重口味   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後大清潔廁所   搞掂哂就沖涼 ~

好攰呀   所以有 2 機衫都要留比里奧大人熨   我真係想休息   唔想病呀 ~

MUJI 零食好快到期   依家好多零食要排住隊食   因為有啲係 5 月到期呢


好味道


今晚勁眼瞓   所以 11 點都自己瞓先   呢排真係要最遲 11 點 15 分好瞓   瞓夠抵抗力都強啲嘛 ~

沒有留言:

發佈留言