2020年3月1日星期日

泰瘋狂 @ 曼谷。泰國 DAY 7 (PART 2/2) ( 1-MAR-2020 )

( 1-MAR-2020  SUN )

2 點 50 分上車   我地叫司機開 Meter    佢話係 Same Price   但我哋點都要佢開 Meter 囉 ~

第 2 次見到雙層巴士


起程去機場喇   好唔捨得曼谷


同司機傾偈   佢無啦啦講廣東話   仲話係汕頭人   好在無講佢壞話咋   哈哈 ~

塞車


3 點 25 分到機場   拎完行李就比錢   我見里奧大人個樣好疑惑咁 ~

我問里奧大人幾錢車費 ?!   佢話 400B   我即話 Meter 係 270B   再加 2 Highway Tolls (20B + 50B)   加埋只係 350B ~

原來里奧大人比咗 500B   司機找番 100B   後尾我講完   佢就比番 50B   講真 50B 唔係多   但就勁唔鍾意比你咁樣呃囉 ~

來回曼谷搭的士都比人呃   咁真係令人印象唔好啦   唉 ~

@ Suvarnabhumi Airport (BKK)


首先去 VAT Refund 辦手續   之後再 Check-in ~

呢邊唔多人


但行前就見到好多人離境


@ VAT REFUND


旅客退稅步驟


好快搞掂哂   所以即去 Check-out


好似越來越多人咁


一定要睇航班資料   好驚無啦啦變咗 CANCELLED 呀   雖然唔會   哈哈


K/L位置有呢個塔


Bag Drop 嘅 Counter 只開咗 2 個   有個女仔仲要搞咗好耐   真係我等咁耐   佢搞咁耐呀 ~

3 點 45 分等   4 點搞掂就過關喇 ~

都唔少人番香港呀


只開部份 Counter


11.7 Kgs 來   20.5 Kgs 回


12.9 Kgs 來   22.5 Kgs 回


唔比帶上機嘅物件


再見曼谷


過關等咗 45 分鐘   又勁焗喎   好在風扇仔跟身   今次過關要除皮帶同鞋呀   我記得不嬲唔駛除鞋囉 ~

4 點 40 分


好在買咗呢個袋   哈哈


去退稅先


向前行


第一時間去 VAT Refund   可以退番 200B (背囊 120B / 波鞋 80B)   雖然唔係多   但都好開心呀 ~

@ VAT REFUND FOR TOURIST OFFICE


要影相紀念   我哋真係第一次退稅咋   其實之前買嘅價錢仲多   但懶呀   唔去搞退稅呢


Refund 200 BAHT   勁開心


里奧大人即刻放入自己銀包   咁我會拎番佢港幣二百囉   呵呵


商舖設計都好有特色


諗住再喺 Boots 買 Body Cream   但價錢係正價   所以唔買 lu


其實唔餓   但一定要食嘢   我覺得咁樣咁先係一個完美嘅旅程   哈哈


見到 THE COFFEE CLUB   但呢邊好焗   所以唔再行入去喇


反方向行


呢間 Cafe 都焗呀   所以唔入去食喇   但其實好想食 Pizza   哈哈


5 點食嘢   食到 5 點 45 分要走喇   因為 6 點 10 分 On-board ~

Khao Phad Gai/Goong (225B) - 有圖但無英文名   但我記得 Goong 係蝦   同埋另一張圖無隻蝦係 195B   呢個炒飯無味道嘅   定係我呢幾日太重口味呀   哈哈


Thai Ice Tea (128B) - 呢個我覺得 OK


我記得呢間唔好食   但呢間有位同埋有冷氣   所以就入去食囉   下次都係去 BURGER KING 好過   哈哈


差唔多 6 點


去曼谷   我可以拎好重嘅袋


熟悉的 D6 區


里奧大人今日最輕鬆   哈哈


日落喇


我已經盡力   哈哈


我哋搭 6 點 40 分嘅機   咁 6 點要 On-board 嘛   我同里奧大人講話點解要咁早上機㗎 ?!   又唔係即刻起飛 ?!   佢話: 妳估妳一上機就開機唔駛等呀 ?!   妳真係好似未搭過飛機咁喎   我覺得呢句好笑呀   哈哈哈哈   佢又講得啱喎   妳估兩個人坐的士   齊人即開車咩   真係笑死我呀 ~

離開曼谷了


架機勁焗呀   我唔怕熱   但最驚焗   咁樣好易焗傷風   如果我病咗   肯定嚇死西瓜佢哋 ~

一坐低就聽到後面個男人講話又見到班 PK   我勁驚啦   以為唔戴帶口罩   打噴嚏又唔按住口咁呀   之後原來係話班人好嘈   話佢哋嚟曼谷嗰日   由上機嘈到落機呀 ~

全部外國人都唔戴口罩


但又緊張得滯


Suvarnabhumi Airport (BKK) 設計都幾特別㗎   但成日唔記得影


幾平靜   哈哈


差唔多天黑喇


我睇哂整個過程






多謝觀賞



我唔會有想瞓嘅感覺   哈哈


仍然身在曼谷



Magic Hour


樣樣都差唔多色


飛得越來越高了



7 點 15 分派餐   我最期待㗎   因為坐飛機先會有飛機餐   哈哈 ~

味道唔錯   除咗右手邊嘅菜


今次我聽歌呀   因為無咩戲好睇


雖然攰   但對眼仍然咁大   哈哈哈哈


快啲開燈啦


我知道番緊香港喇   哈哈



雖然身在香港   但仍然心在曼谷


10 點安全降落   架機一停定   里奧大人就即收到勁哥電話   時間真係啱到不能再啱了 ~

番到香港   個個都要回復緊張狀態了


金晴火眼睇住啲喼    哈哈


我哋嘅喼一齊到呀   感恩感恩


安全到埗


拎完行李都 10 點 40 分   即 Call 的士番屋企喇 ~

行到呢度   真係唔可以番轉頭   哈哈哈哈


10 點半


見到月亮嗎 ?!


一上車   里奧大人就同勁哥傾到落車 ~

番到屋企都 11 點幾   咁沖埋涼就抖下   聽日先 Un-pack ~

今晚 1 點幾先瞓呀   好在聽日請咗假休息   哈哈 ~

曼谷旅程完美結束 ^^

沒有留言:

發佈留言