2020年3月26日星期四

燒汁豬扒配冬蔭功扁意粉 + 芝士腸 + 南瓜煎軟餅 ( 26-MAR-2020 )






( 26-MAR-2020  THU )

今朝 6 點起身去廁所   之後我瞓番啦 ~

我同里奧大人講話佢鬧鐘響嘅時候   我以為自己無瞓過呀   因為一醒已經係天光   但其實已經瞓咗個半鐘   佢話我精神分裂喎   佢好鍾意咁話我㗎   因為前一秒話唔食   後一秒就即話食   哈哈 ~

天陰陰又落毛毛雨   好在夠精神   唔係堅無 Mood ~

早餐食芝腿治烘底   好想食鹹嘢 ~


菇場忙呀   時間過得好快 ~

Lunch 食黑芝麻五谷粉   都懶得出去   阿齋同我傾偈   話其實公司都好好   放早一個鐘   星期六又唔駛番   但唔扣我哋假喎   因為佢朋友無得放早   佢話阿爽話喺公司食飯好辛苦   佢話其實公司都係為妳好啫   同埋都係叫妳呢個月   又唔係一世   大家相就下啦   咁我同佢又唔覺得喺公司食嘢好辛苦囉   一路食一路上網都不知幾爽   同埋其實對住唔識嘅人食飯   都周身唔自在   食早餐都可以食快啲   但 Lunch 好難食得快家嘛 ~


仍然忙   感恩放工前做哂   可以準時走 ~

溫總話我依家無咁怕凍   收番哂啲衫   哈哈   因為我之前張櫈有兩張大披肩   個個見到都話誇張   但依家到我隔離個肥仔就日日着厚褸同戴帽   可想而知我個位係幾咁凍呢   我果時覺得啲水好快凍添呀   我仲係 100 度熱水倒出來喎 ~

買埋方包比里奧大人就番屋企   抖陣就預備晚餐 ~

里奧大人 6 點幾放工   再去買電話卡先番嚟   番到嚟就可以開餐喇 ~

是日晚餐 - 燒汁豬扒配冬蔭功扁意粉 + 芝士腸 + 南瓜煎軟餅

燒汁豬扒配冬蔭功扁意粉 - 之前買咗好多冬蔭功醬料   但放湯呢   味道好酸   唔係咁鍾意   所以試下炒扁意粉   估唔到咁樣仲好味喎   我炒到好乾身   所以無汁都好鬼辣   哈哈 ~

芝士腸 - 估唔到已經過咗期幾日   拿拿聲食埋去   一次食咁多   之後堅唔想再食 ~

南瓜煎軟餅 - 第一次整㗎   都算成功   口感煙韌   但味道偏啖   最搞笑里奧大人問啲南瓜餅喺邊度買 ?!?!   我話我自己整㗎   買番嚟唔會咁肉酸啦   佢話唔係呀   都好靚   哈哈   佢話口感啱佢   仍都話可以甜啲   咁我仲剩咗啲南瓜蓉   聽晚加啲糖再煎過   唔好浪費 ~

洗埋碗都已經 9 點   沖埋涼再開機洗衫 ~

之前比 2 張大枱布比里奧大人拎番公司   估唔到反而佢同事阿妹勁鍾意   咁即比佢啦   衰里奧大人又話我最鍾意買買買   張枱布根本無用過   之後佢同事話咁叫妳老婆買多啲嘢喇   呢下搞笑   哈哈 ~

睇下 Youtube 又傾下偈   里奧大人話已經 11 點幾喇   真係估唔到咁夜喎   所以即刻瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言