2020年3月16日星期一

BBQ @ 咖啡灣 ( 16-MAR-2020 )

天氣唔錯   感恩感恩


我背住阿 mi 整嘢   但聽到佢話排到好似祭祖咁   笑死我   最搞笑佢話細細聲同阿喂講   點解我會聽到   哈哈


即場整醬汁


好耐無試過咁排喇


開爐就個個都好忙   唯獨係我最得閒   哈哈


我同里奧大人嘅早餐   菠蘿包 & 吞拿魚包


自制泰汁   我勁鍾意


隔離嗰枱係 3 個媽媽帶住仔女來燒烤   呢啲時候係要啲親子活動㗎喇


開始燒喇


里奧大人都幫手燒   依家係我最懶


影呢張相   我真係覺得自己好得閒   哈哈哈哈


阿喂話醬汁同燒賣唔夾   咁可以唔蘸嘛   其實次次都係得我同阿 mi 蘸哂啲醬汁   我覺得真係好好味喎


蒜蓉扇貝


里奧大人仍然係 2 隻


我哋 4 個都覺得今次啲玫瑰腸好乾呀


阿 mi 話我有幫手燒魚


其實都係反下佢哋   因為啲蕉葉好易燶


香茅蕉葉燒魚柳 - 好味喎   阿 mi 問我哋食唔食香草 ?!   我話食㗎   蒜蓉包加牛油 & 香草好好味㗎


香葉包雞 - 阿 mi 用班蘭葉包雞   好香呀   啲雞又醃得入味


燒雞翼 & 豬鞍架


燒得好靚



里奧大人捉實比阿 mi 切


豬鞍架


燒大蝦


好多膏呀


拎住碟蝦   即刻諗起喺頭頓食大頭蝦嘅時候   所以嗰刻係覺得好舒服好嘆呀


雞翼好味   可能好耐無食   哈哈


繼續燒


葡汁魷魚 & 吊桶


 金沙骨


我行咗出去影張相   因為好似無影過海灘   哈哈


用心掃茄子


蒜蓉燒茄子好味道   加咗豬媽媽辣醬   好鬼辣


印尼蕃薯



燒馬拉糕 - 里奧大人好有心機切   所以我好放心交比佢做



佢哋反來反去   又夾來夾去   勁似炸緊臭豆腐   嘩哈哈哈   佢哋都好合拍   第時開檔賣臭豆腐都唔錯   哈哈


燒到金金黃黃


口感係外脆內嫩   哈哈哈哈


加咗蜜糖都好好味   因為呢件馬拉糕唔係好甜


自制冰菠蘿


一咬勁凍   敏感牙齒出哂來   所以灘一灘先可以食   勁甜勁 Juicy 呀


( 16-MAR-2020  MON )

今朝 8 點起身   沖埋涼就出門口喇 ~

約咗阿 mi 喂 BBQ   所以去佢哋屋企先 ~

本身諗住食埋早餐先出發   但里奧大人今晚 8 點要 Conf Call   佢話爭取時間見面   同埋要揀個靚爐位置   所以 10 點要到阿 mi 屋企喇 ~

一入屋   阿 mi 就教里奧大人點擦皮褸   之後又比咗一大袋手信比我哋   次次去佢哋屋企都必定有收鑊   我行過見到啲咩零食餅乾呀   阿 mi 阿喂實會叫我拎啲番去食   所以里奧大人成日話我好為食   其實我想睇下阿 mi 食啲咩零食之嘛   因為我覺得佢近期口味唔同哂   哈哈 ~

里奧大人無啦啦好認真咁去睇阿喂口罩嘅規格   之後把聲又好認真同阿 mi 講   如果要口罩就搵佢   睇得出里奧大人好緊張阿喂   哈哈 ~

咁事實阿 mi 阿喂係好抵錫嘅   因為佢哋對我哋好好   同埋成日咩都留比我哋   佢哋對我哋   就好似我家姐對我哋咁㗎 ~

掛住傾   我仲以為要等埋阿 mi 執嘢先 Call 車   咁正想開聲話幫手   點知原來佢哋一早已經執好哂   咁即刻 Call 車走人喇 ~

我同阿 mi 坐車係咁傾   佢教我點玩遊戲儲分   之後落車   佢笑笑口同我講話得我哋開車傾到落車   哈哈 ~

11 點左右到   已經有三個爐比人霸咗   但仲有兩
個靚位置   阿 mi 揀咗近沙灘嘅位置   因為唔會曬住 ~

今日超級大風   但就真係唔熱喎   阿喂話一滴汗都無出過   里奧大人同阿 mi 要着番件風褸   我就要戴番條頸巾 ~

燒下食下傾下   勁開心   因為耐無見   又好難得可以唔駛帶口罩傾偈   身心靈都舒暢呀 ~

日落了


準備走人


差唔多 5 點就要走喇   感恩坐到 
5 點半左右就上巴士 ~

我同里奧大人喺中轉站落車   阿 mi 佢哋就唔駛   辛苦佢哋又要推架車番屋企   因為拎上車都要 2 個人抬起㗎 ~

番到屋企都 7 點   叫里奧大人即沖涼先喇   之後可以即刻 Set-up 所有嘢   咁就可以 8 點準時 Conf Call ~

阿 mi 比我哋嘅泰國手信 & 自制蜂蠟


我就睇電視啦   里奧大人 10 點終於傾完 ~

今晚 11 點幾都瞓覺先   里奧大人就繼續追劇 ~

沒有留言:

發佈留言