2020年3月9日星期一

麻辣手撕雞 (外賣) @ 屋企 ( 9-MAR-2020 )




( 9-MAR-2020  MON )

又來潮潮濕濕嘅天氣   好在唔係攰   但依家喺疫情當中   真係最想見到係陽光   殺哂啲菌 ~

今朝食芝腿治烘底   其實想食腿蛋治   但唔想用手拎住   嘻嘻 ~


菇場忙呀   不過好快搞掂 ~


今星期放 4 點半   西瓜喺群組講話市面口罩貴   所以派口罩比我哋   每人有 21 個 ~

確實我唔係咁鍾意西瓜   但呢件事上佢又好體諒同事喎   不過我老闆都好好   因為口罩錢一定係公司比家嘛 ~

我同時仍要感謝神   因為我之前仲問里奧大人夠唔夠口罩用嘛 ~

Lunch Time 出去一田買胎菊   再行多一陣就買菠蘿叉燒包番菇場食 ~

無咁忙喇   但有啲攰 ~

4 點半準時走   買完手摲雞   再同里奧大人拎淘寶就番屋企 ~

今晚 6 點幾可以開飯   因為只係煲熱啲隔夜湯同煮超力米粉 ~

洗埋碗就拖地   之後食埋湯丸就開機洗衫   大清潔廁所就沖涼喇 ~

里奧大人熨兩機衫   我就睇電視休息 ~

又要清家姐買比我嘅零食   聽日到期喇   其實我好鍾意食呢啲米餅㗎   我覺得 MUJI 最好味   因為無咁油膩   呢包分開兩次食   食完就夠哂皮   短期內唔想再食   哈哈哈哈


今晚 10 點半都瞓先喇   今晚真係好攰   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言