2020年3月11日星期三

泡菜豚肉年糕鍋 + 醃漬蘿蔔飯卷 ( 11-MAR-2020 )




里奧大人問點解會有芒果糯米飯 ?!   我話尋晚食剩囉


整得好核突   哈哈哈哈


( 11-MAR-2020  WED )

感恩一覺瞓天光呀   可能開咗冷氣瞓   不過今朝又好似凍番咁呀 ~

早餐食奶醬多   無咩胃口 ~


菇場唔忙呀   可以做自己嘢 ~

Lunch Time 出去買生果同菜   一落樓已經覺得超級大風   簡直係凍添呀   所以食埋 Lunch 先買嘢   等個人暖啲呢 ~


仍然唔忙   臨放工阿爽搵我傾啲嘢   又係將成件事簡單複雜化   仲要講嚟講去都根本唔關我事   後尾佢再同會計部傾啦   最後都係用我方法   根本佢所提出嘅嘢   完全九唔搭八   講極佢又唔明   救命 ~

放工即走   番到屋企抖咗陣   5 點幾都開始預備喇 ~

里奧大人 6 點幾番到嚟   可以即開餐喇 ~   

是日晚餐 - 泡菜豚肉年糕鍋 + 醃漬蘿蔔飯卷  

泡菜豚肉年糕鍋 - 第一次煮   我覺得好味道呀   可能我加咗一湯匙韓式辣椒醬   但其實唔夠辣   不過里奧大人就話啱啱好呢 ~

呢個牌字嘅泡菜都幾好味   入口唔會乸喉


醃漬蘿蔔飯卷 - 我喺 759 買咗一包包嘅韓國紫菜   好細塊果啲呢   其實根本係包唔到飯   太細喇   所以整得好肉酸   不過我旨在清下啲醃漬蘿蔔   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就食生果   之後睇 Youtube 喇 ~

今晚 11 點都自己瞓先   我覺得早啲瞓呢   頸同腰都好似無咁痛咁呀 ~

沒有留言:

發佈留言