2020年3月6日星期五

臘潤腸蒸排骨 + 節瓜鹹蛋湯 ( 6-MAR-2020 )

大大碗嘅湯   里奧大人最驚   哈哈




( 6-MAR-2020  FRI )

尋晚瞓瞓下覺得凍   之後里奧大人即熄風扇   我相信佢之後都應該瞓得唔好㗎喇 ~

感恩之後一覺瞓天光   但里奧大人就真係瞓得唔好   驚我尋晚係唔舒服嘅凍 ~

早餐食奶醬多   唔想諗食咩   其實唔係佢就係芝腿治   真係食到好悶   但依家等車時間耐咗   所以都唔想行太遠食呢 ~


菇場仍然忙爆   時間過得非常之快 ~

好餓呀   但又想行一陣   最後買炸豆腐同燒賣腸粉番菇場食   勁好味   哈哈 ~


忙呀忙   好在忙哂 Urgent 嘢   因為聽日唔駛番工   今日一定要搞掂哂去呢 ~

放工即走   去街市買完餸就番屋企喇 ~

滾好湯再醃好排骨就抹嘢   里奧大人 6 點放工   番到屋企可以開餐 ~   

是日懶餐 - 臘潤腸蒸排骨 + 節瓜鹹蛋湯 

臘潤腸蒸排骨 - 今日買 $30 排骨   其實都唔算多   所以有時覺得出去食仲抵   起碼唔駛買洗煮   但依家咁時勢   我想留喺屋企食   寧願簡簡單單 ~    

節瓜鹹蛋湯 - 好耐無飲湯   係時間滾番啖湯   加十幾粒瑤柱仔都幾好味   其實我完全唔記得佢存在   好在拎臘腸見到咋 ~

洗埋碗就執廚房   終於執好哂所有嘢   咁煮嘢都有心機   哈哈 ~

沖埋涼都休息喇   已經 9 點   好鬼攰 ~ 

依家要係咁清家姐喺日本買比我嘅零食   因為 6 月到期呀


睇下電視   11 點幾都瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言