2020年3月30日星期一

菠蘿咕嚕肉 + 梅菜扣排骨 (外賣) @ 屋企 ( 30-MAR-2020 )

菠蘿咕嚕肉 + 梅菜扣排骨



( 30-MAR-2020  MON )

今朝又落雨   咁都好  沖散下啲菌 ~

早餐食芝腿治烘底   想食鹹嘢 ~


菇場忙咗陣就 Hea 過   都好呀   每月一有啲攰   嘻 ~

Lunch 食杯麵   因為懶得落街   同埋我超級勁凍呀   一定要食啲熱嘢 ~


咁我食粒 Panadol 打底   其實我已經長袖 1 piece + Legging   再加條披肩   但都超級凍   之後同溫總講啦   佢都話今日菇場冷氣好明顯比人校低咗   咁我見 8 卦行去校冷氣   問佢係咪校到 25 度 ?!   佢話係呀   佢覺得好鬼凍呀   我話我都覺得今日超級勁凍呀   佢話佢以為自己病   我話我都以為係自己病呀   都唔知邊鬼個校到冷氣咁鬼凍 ~

4 點半準時放工   此地不宜久留   實在太太凍喇 ~

番到屋企抖陣   6 點左右去買外賣 ~

食完就沖涼   之後開機洗衫 ~

今晚唔做家務唔熨衫   留力聽晚一次過做   因為好想抖下呀 ~

9 點幾家姐又 Video Call   不過 Berry 依家完全唔理我喇   叫極都無反應   嗚嗚   傷心傷心   但工人話佢攏哂尾喎 ~

傾咗 15 分鐘   Berry 姐想瞓   所以收線喇   哈哈哈哈 ~

睇 "無心法師" 睇到 11 點幾   係時候要瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言