2020年3月1日星期日

泰瘋狂 @ 曼谷。泰國 DAY 7 (PART 1/2) ( 1-MAR-2020 )

( 1-MAR-2020  SUN )

今朝 8 點 15 分已經起咗身   都預咗瞓得唔係咁好   因為擔心行李超重   又驚 Hand Carry 手信過唔到關   總知乜都驚咁啦 ~

沖埋涼就去食早餐   10 點唔夠就食飽了 ~

有機會再來開門   哈哈哈哈


另一邊係普通房


真係無紅毛丹呀   不過有菠蘿都好開心   哈哈


Stir Fried Bean Sprouts with Tofu


Chicken with Turmeric


Stir Fried Kale with Brown Sauce


Chicken Gyoza / Grilled Saba with Soya Sauce


Seared Fish Fillet with Tomato Sauce


Pasta Cream of Mushroom Sauce


下次主打食麵包   哈哈


Assorted Muffin


Assorted Cake


唔知係橙味定桃味蛋糕呢 ?!


Assorted Danish



我嘅醒晨早餐   哈哈


我最鍾意食餃子 + 豬肉腸   其實我鍾意食 Pai Thai   但朝早食好似好飽咁


里奧大人嘅甜品早餐


仍然係我嘅早餐   勁似食剩   哈哈


泰式早餐   芝士除外


幾得意   哈哈哈哈


變種米奇呀   哈哈哈哈哈哈


里奧大人嘅生果   真係好鍾意食西瓜


我嘅生果   菠蘿又甜又多汁


佢哋一家人   坐一張自制嘅長枱


今日坐梳化位置


食完早餐就再問 Late Check-out 可以幾點 ?!   佢話可以到 3 點呀   實在太好 ~

我好唔捨得曼谷呀   因為呢幾日實在喺曼谷過得好開心呢 ~

喺街邊派嘅蛋糕仔   但口感好怪   Load 相嘅時候   我以為係自己買嘅髮夾呀   哈哈


今次借咗好多衣架


對面住宅個平台都好正喎


記住等我   哈哈哈哈


滿載而歸


落咗窗簾都好光猛


今次兩個喼同所有袋都裝到滿哂   連 Hand Carry 嘅袋都攝唔到任何嘢喇   今次真係買得好勁   平時我最後 1 日係會買啲薯片嘛   今日無可能買 lu   除非即刻食   哈哈 ~

我地本身係搭 3 點機   但航空公司幫我地 Delay 到 6 點 40 分   好感恩啦   多咗半日咁   因為上網見到有個人嘅去程遲 6 個鐘到淩晨先出發   回程早 5 個鐘變早機   佢仲要只係去 4 日   不過唔知佢最後結果係點呢   但就咁聽到已經替佢無癮囉 ~

還原間房   鎖埋喼就搞掂   可以出去行下 ~

第一日無影   咁就留番最後呢日影啦   哈哈



開咗房門


門口左手邊係洗手間   右邊係衣櫃


我最鍾意一路執手信   一路睇電視


辦公枱



家姐買比我哋嘅 KF94


外型好似 M 巾


里奧大人擺㗎   屋企又唔見整得咁整齊企理


今日 28 度


我哋唔會去太遠   咁就近近哋行 Amarin 喇~

唔記得呢間日本便利店係咩名添   好似係 Family Mart


好大包零食   睇見都開心   哈哈


今次睇薯片多過買薯片   下次一定要買番夠本呀


黑色嗰包好辣咁   所以唔敢買


好吸引   但無位放囉   嗚嗚


mercury Ville 出面有好多檔灘   應該只係中午前擺檔


樓上 7-11


地方唔細   但好焗


見到點心兩個字   即刻諗起唐記   哈哈


手信區   但價錢唔會係特別貴   有啲係同超市係同價   所以行 7-11 都會有收穫的




前面轉右就係 BTS Chit Lom 站   所以由酒店行去 BTS 站係勁方便   只係直路一條再轉右


仍然唔算塞車   因為見到車尾


次次見到佢都覺得好搞笑


今次諗住去 7-11 買 Mask   但全部都 Sold Out   咁睇其他嘢啦   估唔到 Cotton Pads 咁平


Chit Lom 站另一個出口


@ Amarin


ValenTHAI   呢個名好掂呀


個場真係無咩嘢好睇   只係想去 Food Court 食嘢   因為上次 5 點幾去   好多已經 Closed ~

今日係假期   簡直係少人到以為 Closed   不過呢個時勢無咩人就好喇   哈哈 ~

個場好舊式   但地方係好乾淨的


呢個 Food Court 係好有水準吔   同埋最緊要坐得舒服   地方又乾淨   價錢又唔貴   今日去食更好   人唔多呀   哈哈哈哈


任你揀位置坐



里奧大人唔係咁鍾意食 Pad Thai   咁我都唔食喇


次次食木瓜沙律都食到好辛苦   因為好辣呀   哈哈


炸物


真係好想試下燒香蕉   我估應該好甜


呢個 Food Court 真係好大   呢邊直頭無人


里奧大人揀呢邊坐   但我話有啲焗   最後都係坐番原先嘅位置


Hainanese  Chicken / Fish Ball Noodle


見到呢幾隻雞   我先記得無帶里奧大人去食海南雞飯呀   所以即買碟比佢食


寫咩 ?!   哈哈哈哈


Hainanese  Chicken Rice with Soup 55B


職員預備開工


好大煲湯


里奧大人話個汁好味道   最估唔到係啲雞肉都幾滑喎


再另一邊就多人喇   原來咁大地方   真係唔行都唔知呀



我去買湯粉   呢個好地道   因為無英文   哈哈


呢幾張相係咪 Clear Soup ?!


唔知咩汁


Rabbit Card 比錢真係勁方便


里奧大人話好味呀   咁樣我就最開心   因為我負責買嘢食嘛   但其實如果唔好食   佢都無問題嘅   話咩都要試下呢


Brown Sugar Pearl Milk Tea (110B) - 里奧大人話買嘢飲   佢買咗珍珠奶茶   因為知我鍾意飲   真係感動喇   不過我哋覺得唔好飲呀   同埋啲珍珠好腍


@ Ya Kun Kaya Toast


價錢唔平


Kaya Jar


Drinking Water 都有


實在好味道   所以再來一碗   今次到里奧大人去買


Remaining Value 475B


食完都會喺呢個場行下   Last Day 真係唔會走得遠呢   哈哈 ~

日式就無咩興趣


另一個入口位置就比較多人


外圍都好多嘢食


依家先發現有幾個唔同嘅付款方式


飽肚食物   但其實幾正嘅   哈哈


呢個蛋糕好靚呀


呢個都好吸引   好似好好味咁


番工嘅 Lunch   哈哈


Food Court 另一個入口   好多入口呀   好在同里奧大人一齊行咋


我本身諗住今次去林真香買手信   但無位放了   可惜可惜


Book Center


商場設計   好似好多嘢食咁   哈哈


好多中文字嘅商場


里奧大人想買呢個喼   但最後放棄   因為驚放唔番啲嘢入新喼呀


無職員嘅


McDonald's


呢隻好肉酸


手信店


黃色咁似榴槤肉嘅   哈哈


大吉大利


唔知黑色 Logo 係有咩分別


可以堂食


好味呀   但無得買   嗚嗚


散裝來買   價錢就貴好多啦


好多心心


我愛你


有啲驚


呢張就 OK   因為無咁大個人嘛   哈哈


仲有時間就去屈臣氏睇下嘢   見到通鼻塞居然平過 Boots   所以即買   最緊要佢哋唔阻定 ~

146B 有 6 支好平呀


Amarin


7-11 隔離有地方比人參拜   之前無㗎


行番去 mercury Ville


@ 7-11   應該買滿指定金額就可以換購


好難得見里奧大人兩手空空


SAY NO TO PLASTIC BAGS


好快就行到 mercury


出面有個像


老樹幹


因為 Tuk Tuk 要等 15 分鐘   所以我地就行番去酒店算喇   反正都只係 2 點半   仲可以慢慢行呢 ~

Chang Foot Massage & Spa   下次再來曼谷   真係要按番夠本呀


尋晚就係見到呢間新酒店   咁去隔離按摩真係好方便   哈哈


好多老樹


空間轉移   哈哈


介紹酒店附近有咩好去處   
mercury Ville 最近 BTS Chidlom


mercury 對面係 Central Chidlom


尋晚行咗嘅 Velaa


行遠少少就係 Central World


再遠少少就係 Erawan Shrine


呢 Part 就無細心研究喇   哈哈


2 點 46 分走人喇


呢段時間應該多人 Check-out   因為見樓下有職員打掃


我地 3 點前就 Check-out   咁 4 點前肯定可以到機場 ~

里奧大人負責退房


仍然覺得好舒服嘅 Lobby


都有好多行李喺 Lobby




Sir   已經放好哂


呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言