2020年3月17日星期二

滑蛋粟米魚塊 + 菠蘿咕嚕肉 (外賣) @ 屋企 ( 17-MAR-2020 )

滑蛋粟米魚塊 + 菠蘿咕嚕肉 - 兩個餸都好味道


( 17-MAR-2020  TUE )

一覺瞓天光   鬧鐘響緊仲以為發夢   哈哈哈哈 ~

今朝個天又灰灰暗暗   感恩係尋日 BBQ 咋 ~

早餐食豬柳漢堡餐   呢個餐最正係無薯餅   我以前勁憎食豬柳漢堡   依家又幾鍾意食   哈哈 ~


菇場忙呀   其實我叫做連放 3 日   所以做起嘢上嚟都要啲時間 Pick Up   因為我仲有 Holiday Mood   哈哈 ~

Lunch Time 唔出去喇   朝早買咗個芝麻餐包   加多杯黑芝麻谷麥就搞掂 ~

仍然忙   但個肚扯住好唔舒服   好似每月一到咁   唔好啦   又來探我做咩呀 ~

4 點半即走   番到屋企要抖呀 ~

6 點左右去賣外賣   今晚食早飯   哈哈 ~

食完抖陣就沖涼   之後熨衫   本身諗住徑步   但個肚扯到我勁唔舒服   所以想休息 ~

今晚 11 點都自己瞓先   里奧大人仍然追劇~

沒有留言:

發佈留言