2020年3月14日星期六

橋鍋居 @ 紅磡 ( 14-MAR-2020 )

豚肉雜菜湯鍋定食 ($45) - 我終於開始有啲厭喇   哈哈


雞扒夜貓大碗飯 (木魚絮 + 紫菜絲 + 牛油拌) ($45)


( 14-MAR-2020  SAT )

今朝 10 點自然醒   沖埋涼就同里奧大人去食早餐喇 ~


食完番屋企抖下   差唔多 12 點幾又同里奧大人食 Lunch   再同佢去超市買嘢番公司   之後佢番工喇   我就番屋企 ~


開機洗衫之後就睇 Youtube   開始有啲想瞓覺   不過唔瞓喇   一陣 4 點幾又要出門口 ~ 

4 點半左右家姐話想比個口罩夾比我   咁我話好吖   我都想比袋衫比工人 ~

Berry 姐見到我呢   好似好興奮咁   家姐話佢條豬尾係咁 Fing 呀 ~

咁巴士未到   所以家姐話坐喺車入面傾下偈   我今日同佢隔離咗十四天期滿喇   哈哈 ~

差唔多 5 點就走喇   我要去里奧大人公司幫手 ~

咁里奧大人幫我拎背囊出來   佢話做咩個背囊咁重 ?!?!   之後頂爺即刻話咁你今晚識做啦   笑死我   佢反應勁快   所以里奧大人成日話頂爺超級幫我㗎 ~

崇拜完之後就去行下   買埋方包就等里奧大人放工 ~

今晚去飯堂食飯   食完抖下都番屋企了 ~

我同里奧大人每人一個   總之依家家姐買咩保護用品   佢都會預埋比我哋呢


佢又買咗呢包麵比我   上次佢都話買比我   我都話唔要啦   點知佢又係買咗


沖埋涼就睇陣 Youtube   同里奧大人差唔多 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言