2020年3月24日星期二

豆豉鯪魚炒油麥菜 & 苦瓜 ( 24-MAR-2020 )

呢餐青 BB   咁睇以為自己食得好健康   哈哈




( 24-MAR-2020  TUE )

尋晚熱醒咗兩次   條頸出哂汗   但又唔想起身沖涼囉   所以瞓得唔係咁好   仲諗住開冷氣瞓得好啲添 ~

問里奧大人尋晚熱唔熱 ?!   佢都話熱   可能我哋蓋咗 2 張被呀   我都無諗過添   今晚肯定要拎走一張被   我唔想再熱醒呀 ~

早咗起身   順便浸冬菇   今朝早咗 10 分鐘搞掂   所以同里奧大人一齊食早餐 ~


我同里奧大人講話好想唔食嘢呀   佢話可以呀 (知我老吹)   之後我話擔心唔食嘢會暈㗎喎   佢話睇我身型   好肯定兩個星期唔食嘢唔飲水都可以支持到    哈哈哈哈   衰人 ~

尋晚我話想改名叫吳秀德   佢話梗係要啦   我呢啲樣真係唔肥就唔好睇㗎   不過咁   呢排天氣好都會徑下步   真係唔可以太懶 ~

食完早餐就番工喇   菇場忙下停下   我估呢半年西瓜都應該唔上大陸㗎喇   成日碌來碌去   我上網真係好唔方便   所以我鍾意超級勁忙   咁個心就只會掛住做嘢呢   哈哈 ~

Lunch 食黑芝麻五谷粉   又係打孖上   我超勁唔想見到佢   但仲剩 4 包   今星期一定要清埋去 ~

菇場忙咗陣就可以抖   4 點半又準時放工喇 ~

去超市買嘢   再買個苦瓜就番屋企   咁就已經 5 點半了 ~

今晚里奧大人 7 點先放工   見有時間就燜冬菇雞翼   咁聽晚就有餸喇 ~

搞掂哂都已經 6 點 45 分   係時候預備晚餐喇   咁里奧大人 7 點幾番到屋企可以即刻有飯食呢 ~

是日晚餐 - 豆豉鯪魚炒油麥菜 & 苦瓜

豆豉鯪魚炒油麥菜 & 苦瓜 - 想煮好耐㗎喇   但嗰排唔想食油麥菜   所以唔想煮囉   今晚再買多個細細嘅苦瓜   原來要 $8   不過依家買咩都貴㗎喇   呢兩個餸都好味   以前起碼食 4 大棵油麥菜   所以炒完個菜都好攰下   因為太多菜要分開落鑊   依家食少好多   即係時間用少好多   所以煮起上嚟唔會攰   哈哈 ~ 

食完就洗碗   再大清潔廚房   開埋機洗衫就沖涼喇 ~

呢兩晚瞓得唔好   今晚諗住 10 點 45 分瞓啦   里奧大人 10 點半已經瞓添呀   點知佢一上床   手機就響   咁已經唔聽   但又再打嚟   咁里奧大人就聽啦   係公司同事嚟嘅   一傾就傾咗 35 分鐘   搞到我都無得早瞓呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言