2020年3月21日星期六

脆味批 CHUBBY'S PIZZA (外賣) @ 屋企 ( 21-MAR-2020 )

大胃 A 餐 ($175) - 環球世界普通批 (薄批) & 香辣海鮮意粉 & 炸雞 3 件 & 蒜蓉包
肉醬焗薯 (+$36)


( 21-MAR-2020  SAT )

今朝里奧大人番工之後   我都瞓到 10 點半 ~

一開手機   里奧大人叫我 Call 佢   家姐工人又有 Whatsapp 比我   打比里奧大人又無人聽   都估佢忙緊   聽家姐工人口訊   原來係家姐   原來佢跌爛咗部手機呀   所以即打番比佢啦 ~

其實都啱啱起身   我都係聽啲唔聽啲咁   佢話晏啲拎手機去整   咁我話好吖 ~

不過我要幫手搵佢同事   因為佢地之後要 WFH   所以要 Set-up 嘢   傾咗半個鐘   我先可以刷牙洗臉整早餐 ~

咁晏起身   唔食超米喇   一陣 2 點實食唔落嘢   咁煮 4 條芝士腸 + 2 隻雞蛋就搞掂 ~

淥完腸再淥雞蛋   之後開始個人醒哂   諗諗下家姐無手機喺身   出去整嘢都煩啦   有咩事又搵唔到我哋   咁我難得又 Off   所以話陪佢去整   最搞笑喺我叫佢出到旺角就打比我   我再教佢點去朗豪坊   家姐話無手機打比我喎    哈哈哈哈   完全唔記得添 ~

家姐叫工人借電話比佢   佢只係會接我嘅電話   唔會睇佢啲嘢   原來家姐工人電話有 Password 㗎   佢都話埋比家姐知   工人都好乖同好好呀 ~

咁食埋條腸就即沖涼喇   因為家姐都差唔多出門口   所以我勁趕呀   同埋留番 2 隻雞蛋一陣坐車食 ~

咬完一啖即封實個袋   但又唔可以食得快   雞蛋黃好乾   我驚哽死   哈哈


咁我同家姐嘅巴士站係附近   咁家姐早過我到   佢話如果好耐仲未見到我   已經諗定叫萬寧職員打比我   但就唔會掂人哋手機   因為呢個時勢   人哋都會唔比妳掂嘛   佢話叫人幫忙通知我   話佢已經到咗就得㗎喇   笑死我   我話人哋手機打比我   之後仲要聽到妳把聲   咪仲更加嚇死我囉   哈哈哈哈 ~

12 點半左右到   預咗要等   終於 1 點 20 分到我哋喇   咁里奧大人都到咗   職員話屏幕爆咗   要收 $850 (其中包括 $150 維修)   里奧大人問保養期內都要 ?!   職員話係人為喎   咁 $850 都 OK 㗎   因為出去整都要 $800   但如果部機有嘢要換   就會再報價咁呢 ~

咁家姐問里奧大人做咩唔 Whatsapp 打番比佢 ?!   里奧大人話 Whatsapp 見到係印尼電話   所以即 Block   家姐就係話知道會 Show 印尼電話號碼   所以都唔打比佢   用 Whatsapp 語音比佢   但點知都係唔聽   哈哈哈哈 ~

家姐話有事搵我哋就慘   因為我未起身   肯定無開電話   咁佢打比糟糟 3 次   佢又聽唔到   之後佢再打比家姐   又搵唔到佢   家姐話糟糟同佢講   以為佢死咗呀   黐鬼線   哈哈哈哈   咁又係   無理由工人會無啦啦打比佢家嘛 ~

不過咁喎   我同家姐講話今次係好感恩先啱   難得我今日 Off   更加難得係里奧大人番早   如果番夜起碼要 9 點先可以整到   之後家姐都話真係好感恩   哈哈 ~

1 點 45 分去南記食 Lunch   食完即番屋企整電話   因為次次過 Whatsapp 都好鬼耐 ~

春卷米線 ($38) & 凍豆漿 ($12) & 凍奶茶 ($15)


招牌辣豬肉+春卷米線 (酸辣 $47) + 招牌辣豬肉米線 ($38)


我屋企有 2 部後備手機   咁家姐之前部手機又喺我屋企   不過 Set-up 唔到啲嘢囉   所以用唔到   要用我哋嗰部 ~

里奧大人同家姐 Set 緊手機   我又睇緊自己手機   突然間有電話響   我哋話係咩嘢聲呀 ?!   因為我哋唔係呢啲鈴聲嘛   但另一部手機又無開   原來係家姐工人手機響   笑鬼死   諗起午夜凶鈴呀 ~

4 點半搞掂哂   咁家姐即 Send 嘢比同事   之後諗住番屋企啦   點知 4 點 40 分收到維修部訊息   話維修已完成   星期一至日可以去拎   我話打比維修部   問依家可唔可以拎啦 ~

里奧大人用自己手機打去維修部   點知咁啱佢電話響   里奧大人仲話都唔係嗰個電話號碼   之後家姐話係有電話搵你呀   呢下好笑呀   哈哈哈哈 ~

感恩可以即刻去拎   所以諗住出埋去食嘢   但里奧大人話想喺屋企做嘢   咁無問題啦   我同家姐出去   因為其實里奧大人今日手機真係響唔停   都唔想阻佢做嘢   同埋唔記得番嚟仲要 Set 番所有嘢去手機度呢 ~

即搭車出去   去到 6 點 50 分   Number 係 C85   而我哋係 C89   所以好快就搞掂 ~

拎完就即搭車番屋企喇   番到去都 7 點半   佢哋即刻整手機喇 ~

今晚唔送家姐搭車   所以我即沖涼   之後再開機洗衫 ~

7 點 45 外賣到   好在之前叫里奧大人落 Order 咋 ~

食完又繼續整手機   9 點 45 分搞掂   家姐都即番屋企 lu ~

睇下 Youtube   又 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言