2020年3月7日星期六

韓兄弟燒烤 @ 紅磡 ( 7-MAR-2020 )

除咗薯仔   樣樣前菜都十分鍾意食   哈哈


部隊鍋 ($98) - 其實兩個人食都飽   但唔想食一樣嘢咁核突囉


砂鍋辣豬肉飯+湯 ($75) - 今次好味道   不過食完真係好鬼飽   應該叫飯圈好啲   唔駛食到咁辛苦   哈哈


( 7-MAR-2020  SAT )

今朝差唔多 10 點先起身   因為發惡夢扎醒咗呀   個夢嘅場景係已經唔係第一次出現   今次就講緊我 Lunch 食到 2 點   之後要搭的士番菇場   但我又行方向   完全無的士   終於有的士   但司機問我點去   我記得當時好肯定講咗菇場地址   但 2 點半仲喺的士就勁驚囉   所以扎醒咗 ~

呢啲夢間唔中都會發下   一係講緊我唔知醒起身番工   坐緊的士嘅時候仲係 10 點咁樣   即係遲大到呀   所以發完呢啲夢   起身果下其實係好攰呢   哈哈 ~

里奧大人 9 點幾已經起身搞掂哂   所以我都即沖涼喇 ~

出去食早餐   食完就番屋企 ~



家姐約我 12 點比手信佢   又傾咗 20 分鐘   我要同佢隔離呀   所以唔去得佢屋企   嗚嗚 ~

里奧大人 1 點都番工   我就開始執衣櫃   掉咗一大袋衫   但有好多係新嘅   所以就比家姐工人 ~

執呀執   執咗 3 個半鐘   實在夠皮   因為好鬼攰 ~

食呢啲零食當下午茶都唔錯   因為唔駛洗嘢   哈哈 ~


睇下電視   差唔多 5 點出門口番崇拜喇 ~

崇拜之後就去買生果   之後再等里奧大人放工 ~

諗住去飯堂   但無位呀   所以轉場喇 ~

我唔想食中菜同泰菜   所以食韓國菜   嘻嘻 ~

食食下   我同里奧大人講話佢生日就嚟呢度食炸雞   佢喺度笑   話唔係因為佢生日而嚟   而係因為我鍾意食炸雞而嚟   哈哈   又幾衰嘅我 ~

食完都 9 點幾   即番屋企喇 ~

沖埋涼就睇電視   里奧大人依家追 "慶餘年"   一睇又睇到接近 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言