2020年6月30日星期二

住家飯 @ MIMI 屋企 ( 30-JUN-2020 )

蒜蓉蒸紅鮋魚腩 - 好味呀   食呢啲魚   只能夠喺阿 mi 同家姐屋企先食到


蒜蓉粉絲蒸扇貝 - 阿喂次次都會買 2 隻比里奧大人   勁偏心   哈哈


蒜蓉清蒸角瓜 - 原來可以咁蒸嘅   又學到嘢喇


香菇豆豉醬薯仔炒雞 - 我食食下覺得好辣   阿 mi 個樣好驚訝話無落辣椒   我其實都記得無落辣椒   之後我話我頭先食咗薑片   哈哈


酸齋 (外賣) - 我話要食酸齋呀   多人食開心啲   哈哈


古早蛋糕 (抹茶味) - 買古早蛋糕嘅時候   里奧大人話驚阿 mi 唔食   我話你放心啦   阿 mi 唔鍾意食都會食的   唔會浪費食物㗎


味道同口感都唔錯   下次可以買另一個味道


( 30-JUN-2020  TUE )

今日 Off   所以自然醒   但瞓到 10 點都起身 lu   沖埋涼就去食早餐 ~



食完早餐就番屋企   本身想去長洲   但里奧大人話咁熱   所以話唔去 lu ~

之後問阿喂幾點放工 ?!   佢話收 4 點   而阿 mi 又喺屋企   所以決定入荃灣喇 ~

真係搞笑   上次特登約實日子就要 Cancel   今日就真係即慶   仲要咁啱阿喂放 4 點   如果唔係就可能只係食晚飯咋 ~

始終即慶   所以阿 mi 問定想食咩   佢話屋企有咩就整咩   之後到時再買其他   話咁快就搞掂好晚餐   哈哈 ~

差唔多 11 點幾出門口   但去到黃大仙開始塞車   差唔多 1 個鐘先去到荃灣 ~

去到千色店已經接近 1 點   里奧大人諗住行埋一邊問阿 mi 喺邊   估唔到阿 mi 同步問我哋喺邊 ?!   我哋行咗一陣   阿 mi 就到 lu   可以一齊 Shopping ~

無諗過荃灣買 One Piece 只係 $50   直頭平過淘寶呀   所以我一定要買囉   同埋最緊要可以摸到質地呢 ~

買完 2 條   阿 mi 同里奧大人一齊話前面仲有一間都係 $50/條   所以之後再買多 3 條   勁開心呀   買到又平又靚嘅嘢   哈哈 ~

今日係咁行   連阿 mi 都話最緊要行冷氣地方   所以今日真係唔可以戶外活動呢   哈哈 ~

2 點半左右食下午茶   本來去一間 Cafe   但只得 Lunch   所以唔去食呀   同埋今晚早食嘛   食下午茶唔駛咁飽 ~

隻隻手都好忙   哈哈


火腿香腸鮮茄湯通粉配熱脆牛角包 ($40) - 係我鍾意嘅鮮茄湯味道   所以覺得好味



三式薯皮 (煙肉芝士/蒜香雞及吞拿魚) ($45) - 每人一件   啱啱好


農夫比得包 ($38) - 呢個麻麻哋


食完就再行陣 AEON   之後再約阿喂喺先施等   里奧大人掛住睇褲   阿喂企喺佢隔離都唔知   哈哈 ~

里奧大人想買鞋但唔啱心水   反而阿喂就買咗 2 條褲   買完就去街市買餸   再買生果   之後就去探 "地毯"   我買咗零食比 Berry   成日想買   但又好少經過狗店   今次 Berry 姐發達啦 ~

標準貴婦狗   佢大隻過 Berry 㗎   但佢就超級乖   任摸唔嬲   我其實可以摸佢好耐   但因為趕住走   下次再去摸過   哈哈


最後買埋齋就搭車去阿 mi 屋企   今日行程非常充實 ~

兩個男人傾偈   咁兩個女人就喺廚房傾偈   其實我次次都只係睇阿 mi 洗嘢煮嘢   真係無咩幫到手 ~

阿喂成日無啦啦入廚房裝我哋   佢話食魚想食飯   但掛住傾   煮完先醒起無煮飯   阿 mi 碌大對眼話咁仲煮唔煮 ?!   但其實飯熟   啲餸都可能食哂    所以唔駛煮啦   哈哈哈哈 ~

7 點左右開餐   飲咗啲白酒   成個人熱哂呀   熱到額頭都係汗   阿 mi 要開風扇比我呀 ~

明明食緊雞   無啦啦唔見阿 mi   我聽到洗嘢聲   我話佢奇奇怪怪啦   食食下走去洗鑊   哈哈 ~

食埋蛋糕  再傾多偈都走喇   原來已經 10 點鐘 ~ 

番到屋企即沖涼   咁沖涼之前   我喺度諗聽日又要大清潔廁所   但明明好似清潔完無耐   因為我成日以為聽日係星期日呀   到依家仲係覺得去阿 mi 屋企多數係星期六嘛 ~

呢罐芝士零食要 $85   買比 Berry 食嘅   希望佢鍾意啦   


里奧大人 11 點幾瞓   我差唔多 1 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言