2020年11月25日星期三

米線陣 @ 官塘 ( 25-NOV-2020 )

鮮味二人選套餐 ($128)
川辣口水雞 - 我覺得食到最尾啲汁好似甜甜地   好似甜豉油嘅甜   里奧大人以為聽錯呀


清湯蘿蔔+炆冬菇 - 我鍾意食呀


滷水雞翼 + 滷水金錢肚米線 (麻辣蕃茄湯 (+$2) - 中辣真係辣好多   可以驅寒


鮮蝦雲吞+ 滷水牛展米線 (麻辣蕃茄湯 (+$2) - 里奧大人要少辣


青檸薏米水 (+$4) & 雪碧


( 25-NOV-2020  WED )

感恩一覺瞓天光   起身都算好精神   可能見到陽光呀   哈哈 ~

早餐食腿蛋治   今朝真係好唔想食奶醬多呀 ~


菇場忙咗陣就可以 Hea 下   做下自己嘢咁啦 ~

里奧大人今朝又有湯飲   依家佢飲湯多過我呀   哈哈 ~

Lunch Time 出去買嘢   之後再行多陣就買燒賣+腸粉番菇場喇 ~

差唔多 12 點半先開餐   其實都唔太餓   不過唔想凍冰冰食囉 ~


我無買朱古力比里奧大人其中 1 個同事   但知佢鍾意食脆脆   所以買比佢


仍然做下自己嘢   菇場好靜   但阿爽真係好鬼嘈   拎張紙都大聲過人   真係驚人地唔知妳做緊嘢咁   有時我計緊數   佢又係咁做咩都大大聲   一係敲筆   我就最憎   完全影響人   唔明點解硬係要發啲聲出來   討厭 ~

今日里奧大人要去官塘整嘢   所以我都唔煮飯喇 ~

放工即走   同里奧大人去米線陣食晚餐 ~

應該好多商場都有聖誕氣氛㗎喇



食完都要番屋企喇   因為 8 點半要開會 ~

里奧大人番屋企沖涼先   我就去 759 買 CP 雞蛋  只係 $46/2盒   再買多包餃子同 Flakes 就走喇 ~

今晚沖埋涼就可以休息   里奧大人 9 點半開完會   都算好快 ~

呢排真係 10 點左右就眼瞓   所以今晚 10 點 40 分都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言