2020年11月5日星期四

燒汁焗金沙骨 + 鮑魚扒生菜 ( 5-NOV-2020 )




( 5-NOV-2020  THU )

感恩一覺瞓天光   起身好精神 ~

仍然奶醬多   食唔厭但好悶   哈哈哈哈 ~


菇場勁忙呀   咁同阿怪傾開消數問題   聽佢講完一大輪   但其實條數都消唔到   仲好話特登搵出條數來去消數   咁我實在唔太明佢講咩   所以叫埋溫總一齊傾   大家都覺得條數根本消唔到   佢仲話得我同溫總先溝通到   真係好想話得妳自己唔明咋 ~

我最憎佢串串共話慌死妳哋唔知條數點來   所以 Print 份 Supporting 比我哋對數   份 Supporting 根本同佢條數都唔啱啦   因為佢喺我最忙嘅時候同我講   我乜都話 OK   等我睇完再搞   依家比佢話番轉頭   同埋其實唔係我跟囉   激死我 ~

今日好快到 Lunch Time    時間一到就即幫里奧大人拎褲同改褲腳   之後順便買人參果   今次我又買 4 磅   諗住同家姐 Share   但都係覺得好似好少咁   咁即打比家姐啦   問佢要唔要 ?!   佢停咗一停無出聲   咁我就知佢要㗎喇   如果唔係佢會直接講唔要   因為今次啲人參果好甜   姐夫成日買比佢嗰啲係唔甜㗎   所以家姐想要囉 ~

之後行去再買啦   我話要多 2 磅   佢砰咗 3 磅   我都無問題   老闆話我好相與   做我呢啲客就最好   咁老實講   真係覺得甜先買咁多   同埋佢又有禮貌   有啲真係衰到死㗎   買完仲悔悔氣氣咁遞比你咁呢 ~

無諗過買咁多生果   所以要慢行去買炒麵+粉果   哈哈 ~

我最鍾意炒麵有好多菜
 

里奧大人同事喺公司用電子鍋煮麵   仲煮埋比里奧大人   實在太好喇   因為我見到有盤菜同碟肉同埋魷魚 ~

放工即走   番到屋企沖涼洗頭   今晚應該唔會出汗 ~

$15/2 磅真係超級平   我見另一檔生果店係 $20/6 個咋


里奧大人話 6 點幾放工   仲話今晚開會   好在我已經預備好晚餐咋   明明話聽晚先開會家嘛 ~

是日懶餐 - 燒汁焗金沙骨 + 鮑魚扒生菜

燒汁焗金沙骨 - 其實我非常之鍾意焗嘢   因為肯定唔熱   如果開鑊一定係炒   咁要大清潔啦   如果蒸   對住火爐又熱鬼辣辣   所以我點都要買個焗爐   煮嘢就方便好多喇 ~

鮑魚扒生菜 - 買咗 2 棵唐生菜   醒起家姐比咗罐鮑魚   咁即刻整呢個餸喇   唔想又擺到過期 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後都係沖多次涼   雖然無汗   但都係唔習懶做完一輪嘢唔沖涼呢 ~

里奧大人準時 8 點半開會   9 點半開完   都算快喇 ~

之後同里奧大人講番今日阿怪單嘢   好在里奧大人第 1 句就話多咗條數喺邊度嚟呀 ?!  真係連外人都即時理解到   最搞笑係里奧大人話關我乜事   咁佢又講得啱   平時佢同溫總傾家嘛   做咩今次插手架   真係豬咗 ~

今晚 11 點幾都瞓喇   其實勁驚呀   因為頭先接近 11 點係無睡意㗎 ~

沒有留言:

發佈留言