2020年11月6日星期五

家鄉釀涼瓜 & 麻辣燻蹄 (外賣) ( 6-NOV-2020 )



( 6-NOV-2020  FRI )

尋晚瞓到半夜   都要開番冷氣   因為里奧大人話我好似個火爐咁 ~

佢平時喺屋企會着抓毛外套   但一瞓覺就話覺得好熱   我個身真係好似發熱咁㗎   由細到大都係咁   所以成日咁火爆   哈哈哈哈 ~

早餐食奶醬多   本來想食芝腿治   但真係唔餓   所以都係食多士算喇 ~


忙咗一大輪   之後又做下自己嘢   好快又到 Lunch Time ~

去買榮華臘腸   買 2 送 1好抵   所以買咗半斤裝嘅精選臘腸   其實想買加瘦   但只得 1 斤裝   咁真係唔買喇   家姐之前又訂咗 1 斤臘腸比我   我都唔敢同家姐講話買臘腸添呀   唔係一陣又話我買咁多 ~

幫里奧大人拎埋條西褲   再行多陣就買牛什河番菇場食喇 ~

上次要醋   今次阿姐都記得   所以呢間茶記嘅職員真係好有心呢 ~


唔忙呀   又比自己抖下 ~

放工即走   買埋外賣就番屋企喇 ~

忍唔住又大清潔廚房   之後先沖涼   抖陣先整晚餐 ~

里奧大人電 6 點半打嚟話公司有突發事要遲走   所以差唔多 7 點 45 分先開餐 ~

是日懶餐 - 家鄉釀涼瓜 & 麻辣燻蹄 (外賣)

家鄉釀涼瓜 & 麻辣燻蹄 (外賣) - 唔知煮咩好呀   所以買兩個餸   自己再煲飯   咁樣都唔錯 ~

洗埋碗就休息   抖陣先食生果 ~


今晚 11 點幾都瞓   就嚟冬天   要早啲瞓   咁樣身體先會健康呢 ~

沒有留言:

發佈留言